کد خبر: 619907
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۱۹:۲۵:۲۷
| |

توضیح دانشگاه علامه طباطبائی درباره ویدئوی درگیری دانشجویان با حراست

دانشگاه علامه طباطبایی در اطلاعیه درباره درگیری مامور حراست با دانشجوی این دانشگاه توضیحاتی ارائه داد.

توضیح دانشگاه علامه طباطبائی درباره ویدئوی درگیری دانشجویان با حراست
کد خبر: 619907
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۱۹:۲۵:۲۷

در پی انتشار ویدئویی از دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی در تاریخ ۵ تیرماه ۱۴۰۲ و درگیری دو دانشجو با حراست دانشگاه حین برگزاری امتحانات، روابط عمومی این دانشگاه درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی توضیحاتی در قالب اطلاعیه ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، در متن اطلاعیه دانشگاه علامه طباطبائی آمده است: "هم‌اکنون امتحانات پایان ترم در تمام دانشکده‌های دانشگاه در جوی آرام در حال برگزاری است. بدیهی است، بخشی از جوّ آرام امتحانات ناشی از حضور همه‌جانبه استادان، دانشجویان و مسئولان دانشگاه است و در این راستا یکی از وظایف انتظامات دانشگاه، نظارت و کنترل بر ورود و خروج حوزه‌های امتحانی است.

بر این اساس در روز دوشنبه، پنجم تیرماه تعداد معدودی از دانشجویان دانشکدۀ مدیریت و حسابداری دانشگاه پیش از شروع امتحان، قصد ورود به فضای برگزاری امتحان را داشته‌اند که انتظامات آن دانشکده طبق وظیفۀ خود و در جهت برقراری نظم و انضباط به آنها تذکراتی را ارائه می‌دهد و پس از عدم تمکین یکی از دانشجویان پسر، منجر به این اتفاق ناخوشایند شده است.

دانشگاه علامه‌طباطبائی در جهت ارائۀ تصویری شفاف و دقیق درمورد این اتفاق، بررسی‌های فوری و لازم را در دستور کار قرار داده است و چنانچه قصوری از سوی فردی رخ داده باشد، بر اساس مقررات، اقدام لازم را انجام خواهد داد.

رسانه‌های معاند در راستای ایجاد التهاب، تشنج و مخدوش کردن چهره آرام دانشگاه، برنامه‌ریزی رسانه‌ای مفصلی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اما دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه با هوشیاری و آرامش کامل وظایف خود را به نحو احسن به انجام می‌رسانند".

شورای صنفی دانشجویان کشور در صفحه اجتماعی خود ضمن شرح ماوقع، مدعی شد: «روز ۵ تیرماه، در نتیجه ایجاد مزاحمت حراست برای دوتن از دانشجویان دختر به دلیل پوشش در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه، یکی از دانشجویان نسبت به برخورد حراست اعتراض می‌کند. درپی این اعتراض، یکی از مامورین حراست او را مورد توهین و فحاشی قرار داده و سر وی را به بدترین شکل به پلکان سنگی می‌کوبد.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها