کد خبر: 618657
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۸:۱۵:۵۶
| |

مسعود عالی، استاد حوزه علمیه:

یک مرد زمانی که شکل‌های مختلف زنان را با وضعیت نامناسب می‌بیند، نسبت به همسر خود سرد می‌شود

مسعود عالی بی‌حجابی را یک گناه جمعی اعلام کرد.

یک مرد زمانی که شکل‌های مختلف زنان را با وضعیت نامناسب می‌بیند، نسبت به همسر خود سرد می‌شود
کد خبر: 618657
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۸:۱۵:۵۶

 حجت‌الاسلام مسعود عالی استاد حوزه علمیه در سخنرانی حرم امام رضا(ع) اظهار داشت: اعمال خوب آدم وقتی که به دیگران بخورد، فوق‌العاده می‌شود. در نقطه مقابل گناهان اگر جمعی شود، عِقابش بسیار می‌شود.

به گزارش فارس، این سخنران مذهبی افزود: همانطور که اعمال خوب اگر جمعی شود، ضریب پیدا می‌کند و ثوابش چندین برابر می‌شود، منکرات و گناهان هم وقتی اجتماعی می‌شود، ضریب پیدا می‌کند. به توان چند برابر می‌رسد. آن زمان ذنب لایغفر می‌شود؛ یعنی گناهی می‌شود که خدا

وی با ارائه مثالی برای این موضوع گفت: اگر خانمی در خانه خود، یعنی حریم شخصی و خصوصی‌اش محرم و نامحرم را رعایت نکند و با پوشش زننده‌ای پیش نامحرم بیاید یا به او دست دهد و ... یک گناه است، اما در حریم شخصی است. زمانی که یک خانم با این وضعیت ناهنجار، بی‌حجاب و پوشش نامناسب وارد جامعه شود، گناه جمعی می‌شود. 

این سخنران مذهبی ادامه داد: این خانم،نیت روحی و روانی یک خانواده را هم بهم می‌ریزد. یک مرد زمانی که شکل‌های مختلف را با وضعیت نامناسب می‌بیند، نسبت به خانواده و همسر خود سرد می‌شود. 

وی با بیان اینکه این رفتارها و حضور ناهنجار در جامعه برای دختران کوچک الگو می‌شود، گفت: دختر بچه من زمانی که این خانم را می‌بیند که اینگونه جلوه‌گری می‌کند، علاقه‌مند به کار او می‌شود زیرا او هم جلوه‌گری را می‌پسندد. این رفتار برای او الگو می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها