کد خبر: 618476
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۱۹:۵۰:۵۹
| |

خط و نشان سردار رادان:

وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مامور امنیت عبور کند باید بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند

سرادار رادان فرمانده فراجا گفت: در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم.

وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مامور امنیت عبور کند باید بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند
کد خبر: 618476
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۱۹:۵۰:۵۹

 فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم، گفت: وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مامور امنیت عبور کند باید این را بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند؛ این پیام ما برای همه است.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان، در دیدار با خانواده شهید محمد قنبری در شهرستان صیدون استان خوزستان با بیان اینکه وقتی یک نفر برای مردم و امنیت اهمیت قائل می‌شود خداوند به آن بالاترین پاداش را اهدا می‌کند، گفت: خداوند بالاترین پاداش را به کسی می‌دهد که امنیت، آرامش و آسایش خود را فدای آسایش و امنیت مردم می‌کند که یکی از آنها شهید قنبری است.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، وی با تاکید بر اینکه در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم، گفت: وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مامور امنیت عبور کند باید این را بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند این پیام ما برای همه است و در این خصوص با کسی تعارف نداریم.

رادان با بیان اینکه مردم ایذه در خط انقلاب، رهبری، ولایت فقیه، جبهه، مدافع حرم و مدافع امنیت هستند؛ گفت:  کسانی که با قصد و نیت می‌خواهند شهر و مردم آن را تخریب کنند، منتظر عواقب قانونی آن باشند. قطعاً خون شهید پاسخ می‌دهد و ما از خون شهید نمی‌گذریم و وظیفه داریم آن را دنبال کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها