کد خبر: 618100
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۷ ۱۹:۳۵:۲۳
| |

کلاهبرداری از ۳۵۰ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو

در تاریخ بیست و پنجم خرداد ماه امسال تعدادی شهروند به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کردند که به روش ثبت نام خودرو مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.

کلاهبرداری از ۳۵۰ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو
کد خبر: 618100
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۷ ۱۹:۳۵:۲۳

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری فردی که به بهانه ثبت نام خودرو اقدام به کلاهبرداری از ۳۵۰ نفر از مردم کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ بیست و پنجم خرداد ماه امسال تعدادی شهروند به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کردند که به روش ثبت نام خودرو مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند. در همین راستا نیز تیمی از ماموران کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.  

 وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم به بهانه ثبت نام خودرو ۲۰۰ میلیارد ریال از مالباختگان دریافت کرده ولی خودرویی را به آنان تحویل نداده است، گفت: در ادامه بررسی‌های پلیسی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد و رفتار متهم تحت مراقبت‌های پلیسی قرار گرفت. تا اینکه سرانجام در ساعت ۱۹ همان روز این فرد دستگیر و به همراه نماینده‌ای از شکات به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، اظهارکرد: این فرد در جریان بازجویی‌هایی اولیه به جرم خود اقرار و اعتراف کرد که از ۳۵۰ نفر مبالغی را به بهانه فروش خودرو دریافت کرده، اما خودرویی را به آنان تحویل نداده است.

معظمی گودرزی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات ماموران برای شناسایی دیگر مالباختگان و کشف جرائم احتمالی همچنان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها