کد خبر: 616154
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۴ ۱۶:۲۹:۳۱
| |

جزئیات خدمات‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت همزمان با تغییر ساعت کاری ادارات

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.

جزئیات خدمات‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت همزمان با تغییر ساعت کاری ادارات
کد خبر: 616154
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۴ ۱۶:۲۹:۳۱

سیما بدرقه با اشاره به آمادگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای خدمات‌رسانی ناوگان حمل و عمومی همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات از نیمه دوم خرداد(۱۶خردادماه جاری) اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه دولت به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق در فصل گرما و شروع به کار ادارات از ساعت ۶ صبح، زمان خدمات‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز برای رفاه حال شهروندان افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: به همین منظور، سرویس‌دهی در خطوط متروی تهران و حومه نیز از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز کمافی‌السابق ساعت ۱۰ شب خواهد بود.

بدرقه تأکید کرد: فعالیت خطوط متروی تهران از ۱۶ خرداد تا نیمه شهریور، در روزهای پنجشنبه از ساعت ۵ و نیم صبح و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۶ صبح آغاز خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان اعلام کرد: خطوط اتوبوسرانی نیز از ساعت ۵ دقیقه صبح کار خود را آغاز خواهند کرد و فعالیت خطوط بی‌آرتی نیز همچون گذشته ۲۴ ساعته است. به طوری که اتوبوس‌های این خطوط به صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی خواهند بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها