کد خبر: 615599
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۰ ۲۲:۴۰:۵۸
| |

کنایه روزنامه فرهیختگان به دولت و مجلس:

عدالت آموزشی نه دغدغه صحرایی بود، نه نمایندگان!

روزنامه فرهیختگان نوشت: مشاهده کردیم که نه اولویت اول صحرایی و نه دغدغه نخست نمایندگانی که به وی رای اعتماد دادند، مطالبه عدالت آموزشی نبود.

عدالت آموزشی نه دغدغه صحرایی بود، نه نمایندگان!
کد خبر: 615599
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۰ ۲۲:۴۰:۵۸

روزنامه اصولگرای فرهیختگان نسبت به عدم دغدغه وزیر آموزش‌وپروش و نمایندگان مجلس به موضوع عدالت آموزشی گلایه کرد.

به گزارش فرهیختگان، آنچه در جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی بیش از همه موضوعات و چالش‌های وزارت آموزش‌وپرورش مغفول واقع شد، عدالت آموزشی و رسیدگی به موضوع مدارس غیرانتفاعی به‌عنوان یکی از عوامل و نماد‌های تبعیض در امر آموزش است؛ موضوعی که رهبر انقلاب امسال در دیدار با معلمان به‌عنوان بی‌عدالتی محض از آن یاد کردند.

این روزنامه در ادامه با طرح این سوال که «آیا درصورت توجه به مساله عدالت آموزشی رهبری امسال با این میزان جدیت به این موضوع ورود می‌کردند؟» نوشت: واضح است که پاسخ منفی است و لازمه رسیدگی به این موضوع مهم و حیاتی نیز ایجاد تغییر در ساختار‌های آموزش‌وپرورش است که تغییر وزیر می‌تواند مقدمه‌ای از این چرخه باشد. اما مشاهده کردیم که نه اولویت اول صحرایی و نه دغدغه نخست نمایندگانی که به وی رای اعتماد دادند، مطالبه عدالت آموزشی نبوده و از این جهت کمتر با سیاست‌های رهبری همسو هستند. نتیجه چه خواهد شد؟ باید منتظر ماند و تکلیف مساله عدالت آموزشی را در دوره وزارت صحرایی نظاره کرد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها