کد خبر: 614211
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۲۰:۱۰:۲۹
| |

لیسانس حقوقی که جراحی زیبایی انجام می‌دهد!

روزنامه شهروند به نقل از یک پزشک نوشت: ما نمونه‌هایی داشته‌ایم که فردی لیسانس حقوق دارد و هم‌اکنون در حال انجام عمل‌های زیبایی است.

لیسانس حقوقی که جراحی زیبایی انجام می‌دهد!
کد خبر: 614211
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۲۰:۱۰:۲۹

روزنامه شهروند در گزارشی به رونق گرفتن جراحی‌های زیرزمینی با افزایش قیمت دلار اشاره کرده است.

به گزارش شهروند، مدتی است عملهای زیبایی بین مردان نیز طرفداران زیادی پیدا کرده و آمار انجام این عمل‌ها بالا رفته است. اما این همه ماجرا نیست، با افزایش قیمت دلار و بالا رفتن قیمت دارو و تجهیزات پزشکی، هزینه عملهای زیبایی نیز در دو سال گذشته تا بیش از 30درصد افزایش داشته، اما این ماجرا تب تند درخواست عمل‌های زیبایی را کم نکرده و راه خطرناک دیگری را پیش پای افراد قرار داده است. برخی برای آنکه عمل زیباییشان هزینه کمتری داشته باشد به افراد غیرمتخصصی مراجعه میکنند که در این حوزه هیچ تخصصی ندارند و نه‌تنها جراح نیستند، بلکه تکنیسین‌هایی هستند که ممکن است مدتی در کنار یک جراح کار کرده باشند. 

این روزنامه در ادامه به نقل از دکتر محمدرضا قاضی سعیدی، عضو هیأت مدیره انجمن جراحان پالستیک و زیبایی ایران نوشته است: ما نمونه‌هایی داشته‌ایم که فردی لیسانس حقوق دارد و هم‌اکنون در حال انجام عمل‌های زیبایی است.

این پزشک متخصص بر این موضوع تا کید میکند که جراحی بینی شایعترین عمل زیبایی در ایران به شمار میرود و افراد غیرمتخصص زیادی هستند که با مبالغ ناچیز و در شرایط کامال نامناسب و خطرنا ک، جراحی لیپوساکشن را انجام میدهند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها