کد خبر: 612692
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ۱۸:۵۵:۴۷
| |

دو ناشر دیگر هم به دلیل بی‌حجابی در نمایشگاه کتاب تعهد دادند

به گفته سخنگوی نمایشگاه کتاب، تا پایان روز سوم تعداد 220 هزار جلد کتاب به مبلغ 70 میلیارد تومان در بخش‌های مجازی و حضوری نمایشگاه کتاب تهران فروخته شد. همچنین دو ناشر تذکر حجاب دریافت کردند.

دو ناشر دیگر هم به دلیل بی‌حجابی در نمایشگاه کتاب تعهد دادند
کد خبر: 612692
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ۱۸:۵۵:۴۷

 علی رمضانی سخنگوی نمایشگاه کتاب در نشست خبری امروز گفت: مخاطبان نمایشگاه با غرفه‌های مشاوره کتاب ارتباط می‌گیرند و از کارشناسی کتاب آن‌ها استفاده می‌کنند. همچنین در کوشک‌کتاب، سرای کودک و ... نشست‌های زیادی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، او در رابطه با تخلفات صورت گرفته در نمایشگاه کتاب عنوان کرد: یکی از ناشرانی که آثار بدون مجوز توزیع می‌کرد توسط کمیته تخلفات بر پایه اسناد و مدارک موجود و مطابق بند ۶ و ۹ ضوابط ابلاغی، متخلف شناخته شده و غرفه‌اش از امروز به مدت ۳ روز تعطیل شد و از شرکت در نمایشگاه مجازی و استانی برای یک دوره محروم شد.

به گفته او به دو ناشر نیز به دلیل عدم رعایت پوشش مناسب در فضای نمایشگاه تذکر داده و از آن‌ها تعهد کتبی گرفته شد.

در ادامه این نشست رمضانی به ارائه آمار فروش نمایشگاه پرداخت و گفت: تا ساعت ۲۱ دیشب مبلغ ۴۵ میلیارد تومان در نمایشگاه حضوری و ۲۵ میلیارد تومان در بخش مجازی به فروش رسید. همچنین مبلغ ۷ میلیارد تومان توسط غرفه‌های کتابفروشان به فروش رسید.

رمضانی درباره تعداد کتاب‌های فروخته شده گفت: تا پایان روز سوم تعداد ۲۲۰ هزار نسخه و مبلغ ۷۰ میلیارد تومان در نمایشگاه فروش داشتیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها