کد خبر: 611837
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ۲۲:۲۵:۲۹
| |

شروع رزمایش عفاف و حجاب در سواحل جزیره هرمز

رزمایش فرهنگی عفاف و حجاب با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در جزیره هرمز با همکاری دفتر امام جمعه هرمز، سپاه سیدالشهدا، پاسگاه انتظامی و پایگاه های مقاومت بسیج آغاز شد.

شروع رزمایش عفاف و حجاب در سواحل جزیره هرمز
کد خبر: 611837
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ۲۲:۲۵:۲۹

پس از ابلاغ طرح عفاف و حجاب از سوی وزارت کشور و دستگاه قضایی ، رزمایش فرهنگی عفاف و حجاب و جهاد تبیین با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در جزیره هرمز  با همکاری  دفتر امام جمعه هرمز، سپاه سیدالشهداء پاسگاه انتظامی  و پایگاه های مقاومت بسیج آغاز شد.

به گزارش فارس، به گفته حجت الله سالاری فرمانده سپاه هرمز، اگر بتوانیم امر به معروف و نهی از منکر را با زبان نرم و روش مناسب در جامعه شکل دهیم، بهترین راه پیشگیری و مقابله با بدحجابی است.

وی افزود: عفاف و حجاب یکی از دست آوردهای مهم انقلاب است و با رعایت آن انسان می‌تواند به جایگاه رفیع برسد، از طرف دیگر برای دستیابی به جامعه سالم، مسئله حجاب و عفاف باید قوی و مجدانه مورد دقت و توجه قرار گیرد زیرا در دین مبین اسلام برای آن سفارشات زیادی شده و با رعایت و محافظت از آن، زندگی خانوادگی استحکام می‌یابد.

سرگرد سالاری با بیان اینکه عفاف و حجاب مختص خانم‌ها نیست، گفت: مردان هم باید وضعیت ظاهری خود در عبور و مرور در جامعه را رعایت کنند ولی متأسفانه چهره و پوشش برخی مردان در جامعه مناسب نیست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها