کد خبر: 611455
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ۲۱:۵۰:۴۷
| |

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران:

دروغ بزرگ و شاخدار علیه شهرداری می‌گویند چون بیشترین خدمت را می‌کند

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران یک هدف خوب و دقیق برای دشمن است تا میزان نارضایتی مردم از دریافت خدمات و میزان ناامیدی‌شان را افزایش دهند و تلقی سیاه‌نمایانه‌ای که می‌خواهند به‌وجود آورند را از این طریق محقق کنند.

دروغ بزرگ و شاخدار علیه شهرداری می‌گویند چون بیشترین خدمت را می‌کند
کد خبر: 611455
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ۲۱:۵۰:۴۷

روزنامه همشهری با عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران به دلیل آنچه «دروغ‌های شاخدار» علیه مدیریت شهری نامیده گفت‌وگو کرده است. 

به گزارش همشهری، بخش‌های مهم این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید: 

  • ما درگیر یک جنگ جهانی رسانه‌ای هستیم؛ درواقع کلیت جمهوری اسلامی درگیر این جنگ است. در این جنگ رسانه‎‌ای دشمن از ابزارهای پیشرفته و شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی استفاده می‌کند. در شرایط فعلی یک هم‌افزایی گسترده جهانی علیه جمهوری اسلامی وجود دارد برای اینکه مردم را به این نقطه برسانند که همه‌‌چیز سیاه است و هیچ راهی به جز نزاع، مقابله با جمهوری اسلامی و جنگ با ایران وجود ندارد.
  • این هدف نیز محقق نمی‌شود مگر اینکه مردم در تمام ابعاد ناامید شوند و این ناامیدی هم در جایی رقم می‌خورد که سازمان‌ها و نهادهایی که بیشترین خدمت را به مردم می‌دهند و بیشترین تماس را مردم دارند تخریب کنند. از این حیث شهرداری تهران یک هدف خوب و دقیق برای دشمن است تا میزان نارضایتی مردم از دریافت خدمات و میزان ناامیدی‌شان را افزایش دهند و تلقی سیاه‌نمایانه‌ای که می‌خواهند به‌وجود آورند را از این طریق محقق کنند.
  • در این مدت هفته‌ای نبوده که دروغی شاخدار و بزرگ علیه شهرداری تهران گفته نشده باشد. گاهی ممکن است یک رسانه بزرگنمایی کند که این کار درست نیست چراکه واقعیت و حقیقت مخدوش می‌شود. گاهی نیز رسانه با ابزارهای رسانه‌ای خود یک موضوع را کوچک‌نمایی می‌کند اما در مواقعی یک رسانه از اساس دروغ می‌گوید.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها