کد خبر: 610915
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۲۱:۲۰:۵۱
| |

انتقاد نماینده ولی‌فقیه از نقش شیر روی سنگ قبرها

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار ممنوعیت استفاده از شیر در قبرستان‌ها شد.

انتقاد نماینده ولی‌فقیه از نقش شیر روی سنگ قبرها
کد خبر: 610915
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۲۱:۲۰:۵۱

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استفاده از نماد شیر روی قبرها گفت: افراد کمی از این موارد استفاده کردند اما از آنجایی که قبرستان‌ها عمومی هستند شهرداری‌ها باید نظارت کنند که جلوی چنین کاری گرفته شود.

به گزارش فارس، آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه حوزه فرهنگ نیازمند پایش است، گفت: انحراف و انحطاط فرهنگی مانند ویروس است و اگر پیشگیری صورت نگیرد همه جامعه درگیر آن می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی آسیب‌ها مانند تیراندازی در مراسمات مورد اقبال همه مردم نیست، گفت: تیراندازی در مراسمات خطرساز است و موجب کشته و زخمی شدن افراد شده است، نباید تبدیل به یک فرهنگ و باور شود، لذا جامعه نسبت به خطرات تیراندازی در مراسمات آشنا شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استفاده از نماد شیر بر روی قبرها گفت: افراد کمی از این موارد استفاده کردند و اغلب مردم رعایت می‌کنند اما از آنجایی که قبرستان‌ها عمومی هستند شهرداری‌ها باید نظارت کنند که جلوی چنین کاری گرفته شود.

آیت‌الله حسینی بر همسان‌سازی قبور تاکید کرد و گفت: همسان‌سازی قبور ابلاغ شده که باید اجرایی شود.

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه خواص استان در برخی موارد سکوت نکنند و به میدان بیایند، گفت: متاسفانه در اغتشاشات اخیر برخی خواص استان سکوت کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها