کد خبر: 610758
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۱۵:۳۰:۴۵
| |

نگرانی کیهان از «جولان» شبکه‌های اجتماعی بر ذهن و روح دانش‌آموزان

روزنامه کیهان نوشت: یکی از شدیدترین نیازها که در سال‌های اخیر در بسیاری از مدارس مورد کم‌توجهی قرار گرفته مسئله امور تربیتی و پرورشی و سبقت گرفتن آموزش بر پرورش است آن هم در شرایطی که روزبه‌روز جولان شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی هدفمند دشمن برای اثرگذاری بر ذهن و روح دانش‌آموزان بیشتر می‌شود.

نگرانی کیهان از «جولان» شبکه‌های اجتماعی بر ذهن و روح دانش‌آموزان
کد خبر: 610758
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۱۵:۳۰:۴۵

روزنامه کیهان از «سبقت» آموزش از پرورش در مدارس انتقاد کرده و نوشته با این وضعیت روز‌به‌روز جولان شبکه‌های اجتماعی بر ذهن و روح دانش‌آموزان بیشتر می‌شود.

به گزارش کیهان، یکی از مهم‌ترین کمبودها و شدیدترین نیازها که در سال‌های اخیر در بسیاری از مدارس مورد کم‌توجهی قرار گرفته است مسئله امور تربیتی و پرورشی و ترجیح دادن و سبقت گرفتن آموزش بر پرورش است آن هم در شرایطی که روزبه‌روز جولان شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی هدفمند دشمن برای اثرگذاری بر ذهن و روح دانش‌آموزان ایرانی بیشتر می‌شود.

روزنامه کیهان تاکید کرده است: حضور 12 ساله دانش‌آموزان از کودکی تا جوانی در بطن نظام تعلیم و تربیت کشورمان فرصت ناب و بی‌نظیری است که نباید صرفاً به امور درسی متعارف اختصاص یابد و در کنار توجه به تعلیمات درسی باید با شیوه‌های نوین، جذاب، اقناع‌کننده و هدایتگر و اختصاص بودجه مناسب؛ امور تربیتی، فرهنگی، اعتقادی و تبیین مسائل مهمی همچون سبک زندگی ایرانی اسلامی، حجاب و ... مورد توجه جدی باشد. بی‌شک کم‌کاری در این حوزه و کم‌توجهی به این فرصت طلایی که متاسفانه شاهد آن هستیم هزینه‌های مضاعف اجتماعی در آینده را به‌دنبال خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها