کد خبر: 610723
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۲۱:۱۸:۱۰
| |

فرمانده پلیس سیستان‌وبلوچستان مطرح کرد:

اعلام جزییات دستگیری عاملان شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان

یکی‌از تروریست‌ها از گروه جیش‌العدل بوده است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک نفر از این عاملان شهادت شهید شهرکی وابسته به گروهک تروریستی جیش الظلم است.

اعلام جزییات دستگیری عاملان شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان
کد خبر: 610723
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۲۱:۱۸:۱۰

 دوستعلی جلیلیان گفت: در پی ترور ناجوانمردانه سرهنگ علیرضا شهرکی و همسرش در شهرستان سراوان دستگیری عاملان اصلی این جنایت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت، که نهایتاً امروز در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان زبده و تیم‌های تخصصی پلیس، ۳ نفر از عاملان شهادت شهید شهرکی و همسر او شناسایی و در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

به گزارش مهر، این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: مأموران غیور پلیس با اقدامات فنی و تخصصی و سرنخ‌های به دست آمده توانستند در یک عملیات ضربتی و سریع ۳ نفر از عوامل ترور را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: یک نفر از این عاملان وابسته به گروهک تروریستی جیش الظلم بوده و در مخفیگاه این تروریست‌های کوردل تعداد ۲ قبضه سلاح کلانش و یک قبضه کلاکوف و به همراه تعدادی خشاب و مقادیری مهمات، یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی و یک خودرو پژو ۴۰۵ کشف و ضبط شد.

گروه جیش‌العدل، از گروه‌های مسلح جدایی‌طلب جنوب‌شرق کشور که در سال‌های اخیر در چندین نوبت مسوولیت حملات تروریستی و آدم‌ربایی‌ها را گردن گرفته، در ادبیات رسانه‌ای به جیش‌الظلم مشهور شده است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها