کد خبر: 610052
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۱۸:۵۵:۵۳
| |

محمداسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران:

حجاب رعایت نشود، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود

به گفته نماینده مردم تهران، مجلس و دولت تاکنون اختلاف اساسی نداشته‌اند. حجاب، قانون است و از قبل بوده است و باید این کار صورت گیرد.

حجاب رعایت نشود، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود
کد خبر: 610052
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۱۸:۵۵:۵۳

سردار محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم نظرهایی مخصوصا در فرعیات و جزییات وجود دارد، تمت دولت و مجلس در اصول هیچ گاه اختلاف اساسی نداشته‌اند و ندارند و دیده هم نشده است.

کوثری گفت: حجاب، قانون است و از قبل بوده است و باید این کار صورت گیرد. مسأله شرعی یک بحث و قانون بحث دیگری است، اما به خاطر اینکه در عمل و اجرای هر قانونی اشکالاتی پیدا می‌شود باید آن را رفع کنیم.

به گفته او مجلس طرحی ۷ ماده‌ای تهیه کرد و آن را در اختیار دولت گذاشته که با قوه قضاییه همسو شود و در نهایت برای مجلس لایحه را بفرستند تا قانون حجاب و عفاف کامل‌تر از قبل به اجرا در بیاید و بهتر از گذشته سلامت جامعه را بالا ببریم.

نماینده مردم تهران در خصوص این که آیا نسل های جدید پذیرای این گونه قانون هستند؟ بیان کرد: چارچوب قانون مهم است. ما اگر تابع قانون باشیم خیلی از مسائل حل می‌شود، اما اگر برخی فراتر از قانون باشند باید قانون با آن‌ها برخورد کند. اگر افراد حجاب را رعایت نکنند آن وقت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود؛ همه باید تابع قانون باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها