کد خبر: 609704
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۷ ۱۲:۴۰:۵۸
| |

ریخت‌وپاش شهرداری تهران از جیب تهرانی‌ها؛ ۴میلیارد و ۷۰۰ هزار تومان هزینه سقف نوری میدان ولیعصر!

از میان قرار دادهای بارگذاری شده در سامانه شفافیت در اسفند ماه، یکی مربوط به سقف نوری میدان ولیعصر است. 4 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه این پروژه شده است. همان ریسه‌های نوری که به ایوان انتظار ختم می‌شدند.

ریخت‌وپاش شهرداری تهران از جیب تهرانی‌ها؛ ۴میلیارد و ۷۰۰ هزار تومان هزینه سقف نوری میدان ولیعصر!
کد خبر: 609704
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۷ ۱۲:۴۰:۵۸

شاید بسیاری از شهروندان تهرانی با سامانه شفافیت و کارکردهایش آشنایی نداشته باشند. در این سامانه بودجه سالیانه شهر تهران، قراردادهای شهرداری و آرای کمیسیون ماده 5 و... بارگذاری می‌شود.

به گزارش اقتصاد۲۴، از میان قرار دادهای بارگذاری شده در سامانه شفافیت در اسفند ماه، یکی مربوط به سقف نوری میدان ولیعصر است. 4 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه این پروژه شده است. همان ریسه‌های نوری که به ایوان انتظار ختم می‌شدند.

سازمان زیباسازی در این ماه قرار دادهای دیگری هم به ثبت رسانده مانند اجاره دو واحد مسکونی 131 متری و 92 متری در برج های دیپلمات کیش که مجموعه 3 میلیارد و 600 میلیون تومان برای تهران هزینه داشته است.این سازمان قرارداد دیگری هم با شبکه افق به ثبت رسانده که 2 میلیارد تومان برای تولید برنامه تلویزیونی «جشن محله‌ها» هزینه کند.

در قرار داد دیگری که مربوط به سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران است، سازمانی که حوزه فعالیت هایش حمایت از بی خانمان ها و آسیب دیدگان اجتماعی است. ساخت مستندی نیمه بلند با موضوع امام حسین با عنوان «روی خط امام حسین» دیده می‌شود. این سازمان برای تولید انیمیشن و موشن گرافیک احتمالا با موضوع مرتبط با حوزه فعالیت‌هایش هم قراردادی 900 میلیونی به ثبت رسانده است. این درحالی است که چند سالی است در شهرداری تهران مرکزی برای تولیدات رسانه‌ای در حوزه شهری با عنوان شبکه شهر ایجاد کرده است.

این سازمان و شرکت برج میلاد همچنین قراردادی 5 میلیارد تومانی برای تولید برنامه تلویزیونی «صبح روز بعد» به ثبت رسانده‌اند.یکی دیگر از قراردادهای این سازمان با عنوان ارائه حدمات معنویت افزایی است که این خدمات را از یک مرکز با عنوان «آوای پاک زندگی» دریافت کرده است که نشانی آن درشهر قم است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها