کد خبر: 609513
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۱۱:۰۳:۳۴
| |

حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا:

مردم از اقتدار و موفقیت‌های یگان ویژه رضایت دارند

حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا اقتدار پلیس یگان ویژه را پیامی دلهره‌آور برای دشمن و از طرفی امنیت‌آفرین برای مردم دانست و گفت: امروز مردم از اقتدار و موفقیت‌های یگان ویژه رضایت دارند.

مردم از اقتدار و موفقیت‌های یگان ویژه رضایت دارند
کد خبر: 609513
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۱۱:۰۳:۳۴

حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان‌های ویژه فراجا ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که به ما توفیق پوشیدن لباس مقدس سربازی برای دفاع از راه و آرمان‌های شهدای گرانقدر و امام راحل (ره) را عطا کرد؛ إن شاء الله بتوانیم سربازی پا به رکاب برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

به گزارش مهر، وی اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سطح یگان‌های ویژه سراسر کشور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: مشارکت کارکنان در برنامه‌های قرآنی پر اهمیت و بی نظیر است؛ از این رو ما هر چه کارکنان را در برنامه‌های قرآنی مشارکت دهیم، اثربخشی مثبت آن را در زندگی شخصی و خدمتی کارکنان مشاهده می‌کنیم.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با تاکید بر حفظ آمادگی‌های همه جانبه بیان کرد: یگان‌های ویژه مجموعه‌ای است که در عرصه امنیت داخلی نقش مهم و پررنگی دارد؛ اولین گام ما در حفظ آمادگی، رفع چالش‌های مأموریت‌های گذشته و از طرفی هم ارتقای نقاط قوت است.

سردار کرمی اقتدار پلیس ویژه را پیامی دلهره آور برای دشمن و از طرفی امنیت آفرین برای مردم دانست و تصریح کرد: الحمدلله امروز مردم و آحاد دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اقتدار و موفقیت‌های یگان ویژه خوشحال و راضی هستند و از طرفی این اقتدار و توانمندی باعث عصبانیت و استیصال دشمنان و معاندان شده است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان نظم و انضباط را از شاخصه‌های مهم یگان ویژه عنوان و خاطرنشان کرد: نظم و انضباط سازمانی، اساس اقتدار پلیس در جامعه است و یک نیروی منضبط، آرامش را به جامعه تزریق می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها