کد خبر: 609178
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۱۷:۲۹:۵۹
| |

حوادث پاییز ۱۴۰۱ و بازتاب آن در دانشگاه‌ها:

تشکیل 20 پرونده انضباطی و اخراج 5 دانشجو از دانشگاه علامه طباطبایی

به گفته رییس دانشگاه علامه طباطبایی در ماه‌های اخیر برای 20 دانشجوی این دانشگاه پرونده انضباطی تشکیل شده است.

تشکیل 20 پرونده انضباطی و اخراج 5 دانشجو از دانشگاه علامه طباطبایی
کد خبر: 609178
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۱۷:۲۹:۵۹

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از تشکیل پرونده انضباطی برای ۲۰ دانشجوی این دانشگاه در اتفاقات اخیر خبر داد و گفت: در این کمیته ۴ یا ۵ دانشجو از تحصیل در دانشگاه محروم شدند.

به گزارش ایسنا، عبدالله معتمدی گفت: ما طی یک سال گذشته شاهد حرکت هایی در سطح دانشگاه های کشور بودیم که این شرایط در دانشگاه علامه طباطبائی هم ایجاد شد. در دانشگاه با نسل جوانی مواجه هستیم که آینده ساز کشور هستند و ممکن است تحت تاثیر شرایط مسائلی در ذهنشان شکل گرفته باشد، قرار بگیرند.

دکتر معتمدی با تاکید بر اینکه هیچ دانشجویی در اتفاقات اخیر به دلیل فعالیت درون دانشگاهی زندانی نشد، ادامه داد: از ابتدا تعدادی از دانشجویان ما در اغتشاشات بیرون از دانشگاه شرکت کرده و بازداشت شده بودند که خوشبختانه با همکاری و واسطه گری دانشگاه با مسولان قوه قضائیه و غیره تمامی آنها آزاد شده و به دانشگاه برگشتند .

وی از تشکیل پرونده انضباطی برای حدود ۲۰ دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی در اتفاقات اخیر خبر داد و افزود: برای تعدادی از دانشجویان که شرایط خاصی داشتند پرونده  انضباطی تشکیل شد که برخی از این دانشجویان تذکر کتبی دریافت کردند و برخی نیز تعلیق شدند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از محرومیت از تحصیل ۴ یا ۵ دانشجو در اتفاقات اخیر خبر داد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها