کد خبر: 608669
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۲۱:۳۳:۲۲
| |

امیر غلامیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نیروی زمینی ارتش:

80 درصد از مرزهای ما ناامن است!

به گفته فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش بیش از ۸۰ درصد از مرزهای ما ناامن است و برخی دولت ها تحت تاثیر سیاست های استکباری هر از چند گاهی تهدیداتی را علیه نظام مقدس ما برنامه ریزی می کنند.

80 درصد از مرزهای ما ناامن است!
کد خبر: 608669
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۲۱:۳۳:۲۲

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: ما هیچگاه تهدیدات رژیم صهیونیستی را جدی تلقی نمی‌کنیم، چون موجودیتی برای این رژیم قائل نیستیم و آن را در حد قاموس یک تهدید نمی دانیم.

به گزارش ایرنا،  امیر غلامعلیان گفت: امروز ما خودمان را در برابر تهدیدات آمریکا آماده می کنیم که راهبرد آن توسط مسئولان آماده شده است و قدم به قدم در حال رسیدن به آن هستیم و در بسیاری از ارزیابی ها و شاخص ها از مرحله استاندارد عبور کردیم و وارد فاز جدیدی از تدابیر نظامی شده ایم.

وی گفت: دشمن آگاه است که اگر خطای محاسباتی سال ۵۹ را دوباره مرتکب شود و چشم طمع به حدود و مرزهای جمهوری اسلامی داشته باشد، فرزندان شما در ارتش مانند پتک به سر آنها فرو خواهد آمد و بزرگترین ضربه پشیمان کننده را وارد می کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش با اشاره به تاثیرگذاری ارتش در معادلات منطقه‌ای تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد از مرزهای ما ناامن است و برخی دولت ها تحت تاثیر سیاست های استکباری هر از چند گاهی تهدیداتی را علیه نظام مقدس ما برنامه ریزی می کنتد.

وی با بیان اینکه امروز عمق راهبردی ما بسیار فراتر از عمق راهبردی ما در سال‌های گذشته است خاطر نشان کرد: در بحث قدرت موشکی و پهبادی با هیچ زمانی قابل مقایسه نیست و آماده هستیم دورترین پایگاه های دشمن با دستاوردها و سامانه های بومی مورد هدف قرار دهیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها