کد خبر: 608604
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۱۶:۵۹:۰۳
| |

ادامه نام‌نویسی بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تا 6 اردیبهشت

دانشگاه آزاد اسلامی از ادامه نام‌نویسی بدون آزمون دکتری ویژه استعدادهای درخشان سال ۱۴۰۲ تا روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت خبر داد.

ادامه نام‌نویسی بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تا 6 اردیبهشت
کد خبر: 608604
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۱۶:۵۹:۰۳

نام‌نویسی دکتری تخصصی بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد برای سال 1402 تا 6 اردیبهشت ادامه دارد. 

به گزارش ایلنا، با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس http://azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته/محل‌های درخواستی اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

همچنین براساس اعلام روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده‌اند، آغاز شده است و تا روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها