کد خبر: 608436
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ۱۷:۲۰:۱۷
| |

آخرین وضعیت جوی کشور

وزش باد شدید در پایتخت و رگبار باران در برخی شهرها

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: یکم اردیبهشت در جنوب و غرب کرمان، غرب یزد، شرق فارس، شمال هرمزگان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین، زنجان و مناطقی از استان‌های کردستان و کرمانشاه، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

وزش باد شدید در پایتخت و رگبار باران در برخی شهرها
کد خبر: 608436
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ۱۷:۲۰:۱۷

صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام داریم؛ روز آینده اول اردیبهشت در جنوب و غرب کرمان، غرب یزد، شرق فارس، شمال هرمزگان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین، زنجان و مناطقی از استان‌های کردستان و کرمانشاه رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

به گزارش فارس، وی افزود: روز شنبه 2 اردیبهشت در برخی نقاط یزد، کرمان، اصفهان، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس در استان‌های لرستان، مرکزی، کرمانشاه و همدان رگبار باران و وزش باد خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز یکشنبه 3 اردیبهشت در برخی نقاط اصفهان، یزد، ارتفاعات کرمان، شرق سمنان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شرقی رگبار و رعد و برق همراه با باد شدید موقت خواهیم داشت و همچنین در برخی مناطق استان‌های کرمانشاه، لرستان، همدان و کردستان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: روز دوشنبه 4 اردیبهشت در غرب و شمال‌غرب کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بعدازظهر آن روز در مناطقی از استان‌های اصفهان، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی رگبار باران گاهی رعد و برق خواهیم داشت.

وی از افزایش دما در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و گلستان تا روز جمعه خبر داد و گفت: در سه روز آینده وزش باد در استان‌های دامنه جنوبی البرز خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز شنبه 2 اردیبهشت با نفوذ جریانات خنک شمالی کاهش دما در این استان‌ها رخ می‌دهد، گفت: در پنج روز آینده وزش باد در شمال‌شرق کشور پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده قسمتی ابری گاهی وزش باد و در شب باد شدید با احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 29 و 18 درجه خواهد بود.

وی افزود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 37 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها