کد خبر: 608295
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ۲۰:۲۵:۴۴
| |

بازداشت اعضای شرکت هرمی گلدکوئست در جنوب تهران

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از انهدام باند ۱۹ نفره شرکت هرمی گلدکوئست خبرداد.

بازداشت اعضای شرکت هرمی گلدکوئست در جنوب تهران
کد خبر: 608295
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ۲۰:۲۵:۴۴

 حسین‌علی ابن علی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌درپی وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان در هفته‌های اخیر در پوشش عضویت در شرکت هرمی گلدکوئست در شهر ری، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.  

به‌گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این شرکت در زمینه بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز فعالیت داشت، گفت: تحقیقات ابتدایی ماموران نشان داد، ۱۹ مرد جوان با شگرد عضوگیری شرکت هرمی موسوم به گلد کوئست، شهروندان را اغفال و از آنها مبالغ زیادی کلاهبرداری کرده‌اند، در همین راستا نیز تیم اطلاعات کلانتری شهر ری در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کرده و متوجه شدند که اعضای این شرکت از افراد زیادی به این شیوه کلاهبرداری کرده‌اند.

ابن علی گفت: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های متهمان را در نقاط مختلف تهران و شهرستان ری شناسایی کرده و پس از با هماهنگی‌ با مرجع قضائی روز گذشته این افراد را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. متهمان پس از انتقال به اداره پلیس تحت بازجویی قرار گرفته و در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد عضوگیری شرکت هرمی اعتراف کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها