کد خبر: 608092
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۲۱:۵۰:۵۱
| |

فرمانده کل سپاه:

چهره جنگ عوض شده‌است اما ادامه دارد

ارکان نظام مورد هدف قرار گرفته‌ بود

به عقیده فرمانده کل سپاه پاسداران، جنگ خاتمه نیافته و «جنگ ما ادامه دارد، بلکه چهره آن عوض شده است. ما در قلب میدان هستیم و در وسط یک معرکه جهانی سخت، بسیار جدی و واقعی هستیم.»

چهره جنگ عوض شده‌است اما ادامه دارد
کد خبر: 608092
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۲۱:۵۰:۵۱

 سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسام گرامیداشت روز ارتش گفت: جنگ ما ادامه دارد و نبرد خاتمه نیافته، بلکه چهره آن عوض شده است. ما در قلب میدان هستیم و در وسط یک معرکه جهانی سخت، بسیار جدی و واقعی هستیم.

به گزارش ایلنا، سردار سلامی گفت: شما تصویر این پیکار را ظرف شش ماه گذشته دیدید؛ این آرایش جهانی قدرت از دورترین نقاط عالم تا درون شهرها و خیان‌های ما مساحت وسیعی از یک جغرافیای جهانی با تصورات، آرزوها و رویاهای بزرگ در حد براندازی و فروپاشی نظام این‌گونه باور کرده بودند که با دست به دست هم دادن و مجتمع شدن در برابر جنود الهی، نظام را در لبه پرتگاه قرار دهند.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: این تصور در ذهن آن‌ها نقش بسته بود و بر همین اساس عمل کردند. محاسبات غلط، قضاوت‌های نادرست و برآوردهای فاصله‌دار از حقیقت، همیشه صاحبان آن را به هلاکت می‌رساند؛ دشمنان ما بر اثر خطاهای خودشان هلاک می‌شوند.

سلامی ادامه داد: این معرکه کاملاً ارکان نظام را هدف قرار داده بود؛ اما با درخشش قوای دفاعی و امنیتی کشور و هنرنمایی ملت تحت حمایت‌های رهبری، همه رویاهای دشمنان به خواب‌های پریشان تبدیل شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها