کد خبر: 608040
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۷:۱۲:۰۰
| |

زیدآبادی: سفر به تل‌آویو، نقطه پایان رضا پهلوی است

به عقیده احمد زیدآبادی تحلیلگر سیاسی، سفر رضا پهلوی به اسراییل نقطه پایان او است.

زیدآبادی: سفر به تل‌آویو، نقطه پایان رضا پهلوی است
کد خبر: 608040
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۷:۱۲:۰۰

احمد زیدآبادی تحلیلگر سیاسی معتقد است آخرین ابتکار رضا پهلوی در سفر به اسرائیل و دیدار با بنیامین نتانیاهوی منفور و منزوی و حضور در پای دیوار ندبه و آن حرف‌های عجیب و غریبِ ... خود گواه انقطاع پهلوی از واقعیات ایران و منطقه و جهان و به مثابۀ نقطۀ پایانی بر هرگونه نقش جدی او در تحولات آیندۀ ایران است.

به گزارش خبرآنلاین، احمد زیدآبادی، فعال سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

در اواخر دهۀ هشتاد خورشیدی، هنگامی که روند اصلاحاتِ دوم خردادی با سدّ سکندر مخالفانش در داخل حکومت روبرو شد، من فارغ از هر نوع ارزش‌داوری و صرفاً بر اساس نگاهی تحلیلی، در افق تحولات ایران شانسی برای ظهور دوبارۀ خاندان سلطنتی بخصوص رضا پهلوی در عرصۀ سیاست کشور دیدم و از بیان آن هرچند که مایۀ شگفتی و انکار مخاطبان بود، اباء نداشتم.

در حال حاضر اما به نظرم کار رضا پهلوی از سادگی گذشته و در دام کسانی گرفتار شده است که متأسفانه شخصیت بی‌شیله پیله و نقش عموماً سمبلیک و نوستالژیک او را در خدمت برنامه‌ای توطئه‌آمیز دنبال می‌کنند.

از آن بازی سطحی و سرگرم‌کنندۀ «منشورسازی» هم که صرف‌نظر کنم، آخرین ابتکار رضا پهلوی در سفر به اسرائیل و دیدار با بنیامین نتانیاهوی منفور و منزوی و حضور در پای دیوار ندبه و آن حرف‌های عجیب و غریبِ تداعی کنندۀ افکار منسوخ شدۀ ضد عربی، آن هم در دورۀ سلطۀ دولتی متشکل از احزاب نژادپرست و ارتدوکس و با سابقۀ تروریستی، خود گواه انقطاع پهلوی از واقعیات ایران و منطقه و جهان و به مثابۀ نقطۀ پایانی بر هرگونه نقش جدی او در تحولات آیندۀ ایران است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها