کد خبر: 608023
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۵:۴۱:۲۰
| |

احمد وحیدی وزیر کشور:

دلیل ناکارآمدی احزاب، فقدان گفتگو بین جریان‌های سیاسی است

به اعتقاد وزیر کشور یکی از عوامل فقدان احزاب کارآمد و قوی در جامعه گفت وگوی اندک میان جناح ها و گروه‌های سیاسی است.

دلیل ناکارآمدی احزاب، فقدان گفتگو بین جریان‌های سیاسی است
کد خبر: 608023
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۵:۴۱:۲۰

وحید احمدی وزیر کشور گفت: ما باید فضای گفت وگوهای انتقادی را فراهم سازیم. از دیدگاه و نقطه نظرهای احزاب مختلف اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل در تصمیم ها برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی استقبال می کنیم.

به گزارش شفقنا، وی با بیان اینکه وزارت کشور خواستار حضور احزاب قوی و کارآمد است که قدرت عمل خوبی داشته باشد، ادامه داد: وزارت کشور و احزاب، یک خانواده اند. زمانی که در حوزه سیاسی و اجتماعی موفق عمل خواهیم کرد که احزابی با کارایی قوی و با قدرت در صحنه سیاسی و اجتماعی کشور نقش اثرگذاری داشته باشند.

وی، گفت وگوی اندک در میان جناح ها و گروه های سیاسی را یکی از عوامل فقدان احزاب کارآمد و قوی در جامعه دانست و اظهار کرد: افزایش این گفت و گوها لازم است و ما باید فضای گفت وگوهای انتقادی را فراهم سازیم.

وی یادآور شد: گفت وگو می تواند تفاهم ایجاد کند یا حداقل در روش ها و چارچوب ها به وحدت نظر دست یابیم. در این صورت بخش زیادی از سوء تفاهم ها هم برطرف خواهد شد.

 وحیدی با اشاره به در کشورهای دیگر احزاب مختلف در موضوعات مهم و ملی اتفاق نظر دارند، گفت: در کشور ما هم این امکان وجود دارد تا در ارتباط با موضوعات مرتبط با منافع و مصالح ملی، موضع واحد و مشترکی اتخاذ کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها