کد خبر: 607932
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۰:۰۳:۳۴
| |

قالیباف:

ارتش نماد قدرت درهم کوبنده ملت ایران در مواجهه با همه تهدیدات است

رئیس مجلس گفت: بدون شک امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت درهم کوبنده ملت ایران در مواجهه با همه تهدیدات است و امروز فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران این شعار «ارتش برای ملت» را به خوبی محقق کرده‌اند که جا دارد از همه این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

ارتش نماد قدرت درهم کوبنده ملت ایران در مواجهه با همه تهدیدات است
کد خبر: 607932
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۰:۰۳:۳۴

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز پیش از دستور خود طی سخنانی با اشاره به فرارسیدن روز ارتش، گفت: لازم می‌دانم امروز که مصادف با بیست و نهم فروردین ماه و روز ارتش پر افتخار جمهوری اسلامی ایران است را به همه ارتشیان غیور به ویژه نیروی زمینی حماسه آفرین ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره دفاع مقدس عرض تبریک و تهنیت داشته باشم.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: همچنین جا دارد که درود بفرستیم به روح پر فتوح همه شهدای ارتش قهرمان به ویژه فرماندهان شهید از جمله شهید صیاد شیرازی، شهید ستاری شهید فلاحی، شهید نامجو و شهید بابایی که انصافاً در عرصه دفاع و حماسه آفرینی درخشیدند.

رئیس مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: بدون شک امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت درهم کوبنده ملت ایران در مواجهه با همه تهدیدات است و امروز فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران این شعار «ارتش برای ملت» را  به خوبی محقق کرده‌اند که جا دارد از همه این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: همینطور صمیمانه از خانواده‌های محترم ارتشیان که صبور و مقاوم در کنار مجاهدان ارتشی به زندگی خود ادامه می‌دهند، نیز باید قدردانی کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها