کد خبر: 607060
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ ۲۳:۰۸:۴۷
| |

برق ۲۶۷ روستای لرستان در بارش‌های اخیر قطع شد/ ۵۵ روستا همچنان برق ندارند​

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان از قطع برق ۲۶۷ روستای این استان در اثر بارش‌های اخیر خبر داد.

برق ۲۶۷ روستای لرستان در بارش‌های اخیر قطع شد/ ۵۵ روستا همچنان برق ندارند​
کد خبر: 607060
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ ۲۳:۰۸:۴۷

مهران امیری، سرپرست شرکت توزیع برق لرستان  عصر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با خسارات ناشی از بارش‌های اخیر، اظهار داشت: برق ۲۶۷ روستا با ۱۵۷۹ خانوار بر اثر بارش و باد شدید از روز گذشته تا به امروز در لرستان قطع شد.

وی افزود: برق ۲۱۲ روستا با ۱۲۸۸ خانوار با تلاش نیرو‌های شرکت توزیع برق در حال حاضر وصل‌شده، اما ۵۵ روستا با ۲۹۱ خانوار هنوز بدون برق است.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان عنوان کرد: ۵۵ روستای بی‌برق شامل ۵۴ روستای منطقه سپیددشت، مرگسر و یک روستا در شهرستان دورود است که به‌دلیل تخریب قسمتی از شبکه ۲۰ کیلوولت ناشی از طغیان رودخانه و رانش زمین بدون برق است.

وی بیان کرد: اکیپ‌های عملیاتی در مناطق بی‌برق لرستان در حال احداث شبکه جایگزین هستند و پیش‌بینی می‌شود تا ساعات آینده برق این نقاط وصل شود.

امیری گفت: عملیاتی شرکت توزیع برق لرستان به تعداد ۶۴ اکیپ و ۱۹۲ نیروی انسانی با توجه هشدار‌های صادره از مدیریت بحران استانداری و شرکت توانیر در حالت آماده‌باش بودند و به محض دریافت گزارش خاموشی وارد عمل شدند.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان ابراز کرد: مردم قطعی برق را به شماره ۱۲۱ اطلاع‌رسانی کنند تا اکیپ‌های مورد نظر ما در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفع خاموشی به محل وقوع حادثه اعزام شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها