کد خبر: 606901
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ۲۲:۳۵:۳۹
| |

سخنگوی شورای شهر تهران در واکنش به ممنوعیت ورود اتباع افغان به بام‌لند:

حتما باید با پیمانکار مربوطه برخورد صورت گیرد

به گفته سخنگوی شورای شهر تهران، ممنوعیت ورود اتباع افغانستانی به مجموعه بام‌لند تهران اقدام اشتباهی بوده و حتما باید با پیمانکار مربوطه برخورد صورت گیرد.

حتما باید با پیمانکار مربوطه برخورد صورت گیرد
کد خبر: 606901
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ۲۲:۳۵:۳۹

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران معتقد است هر کسی که در شهر تهران حضور دارد و زیست می کند از امکانات عادی شهر باید مطابق قوانین و روال معمول استفاده کند. لذا ممنوعیت ورود اتباع افغانستانی به مجموعه بام‌لند تهران اقدام اشتباهی بوده و حتما باید با پیمانکار مربوطه برخورد صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران گفت: معتقدم در تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران هر کسی که حضور دارد و زیست می‌کند از امکانات عادی شهر باید مطابق قوانین و روال معمول استفاده کند و در این حوزه کسی نباید به خودش اجازه دهد جلوگیری انجام دهد که بی‌تردید چنین اقداماتی به اشتراکات فرهنگی و مذهبی میان مردم دو کشور لطمه می‌زند.

وی ادامه داد: این که کسی ورود قانونی یا غیرقانونی داشته کار ما نیست و کاری است که نیروی انتظامی و وزارت کشور دنبال می‌کنند و در هنگام ورود اتباع این بررسی انجام می‌شود لذا کسی که در شهر تهران حضور پیدا می‌کند باید بنا را بگذاریم بر ورود قانونی و کسی حق ندارد برای ارائه خدمات و پاسخگویی مدارک را چک کند.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: بی‌تردید کار بسیار اشتباهی انجام شده و حتما باید با آن پیمانکار برخورد صورت بگیرد و مطالبه ما از شهرداری تهران و بخش‌های مرتبط این است که حتما این موضوع را بررسی کنند و بخش‌های نظارتی با پیمانکاری که چنین کار غلطی را انجام داده برخورد کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها