کد خبر: 606790
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ۱۰:۳۰:۰۴
| |

هشدار قرمز سازمان هواشناسی؛ مراقب سیل باشید

سازمان هواشناسی با صدور هشدار قرمز بارش‌های سیل‌آسا در ۱۰ استان برای برخی استان‌ها هشدار سطح نارنجی و تشدید فعالیت سامانه بارشی صادر کرد.

هشدار قرمز سازمان هواشناسی؛ مراقب سیل باشید
کد خبر: 606790
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ۱۰:۳۰:۰۴

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز با ورود سامانه بارشی فعال به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب،‌ استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و به‌تدریج در استان‌های قزوین، البرز و تهران رگبار، رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ روی می‌دهد.

به گزارش تسنیم، فردا علاوه بر این مناطق در استان‌های ساحلی دریای خزر، مناطق مرکزی، بخش‌هایی از جنوب کشور و شمال خلیج‌فارس به تدریج در شمال شرق و شرق کشور همین وضعیت ادامه خواهد داشت.

روز جمعه از شدت فعالیت سامانه بارشی کاسته شده اما همچنان در شمال غرب، غرب، سواحل شمالی و شمال شرق فعال است. سازمان هواشناسی پیش بینی کرده که شنبه هفته آینده 26 فروردین ماه بارشی در کشور نداشته باشیم. یکشنبه آینده در استان‌های گیلان و مازندران بارش پیش بینی شده است.

طی امروز تا جمعه در اکثر مناطق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. امروز و فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما روی می‌دهد. در سایر مناطق کشور تا روز شنبه روند کاهش دما پیش بینی شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها