کد خبر: 606450
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۱۴:۲۰:۵۰
| |

رئیس قوه قضاییه:

درباره حجاب همگان خود را ملزم به رعایت قانون بدانند

رئیس قوه قضاییه گفت: همگان باید خود را ملزم به قانونمداری و رعایت الزامات قانونی بدانیم و مواردی نیز که در این مقوله مرتبط با قوه قضاییه و سایر دستگاه‌هاست، با تدبیر و قوت انجام خواهد گرفت.

درباره حجاب همگان خود را ملزم به رعایت قانون بدانند
کد خبر: 606450
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۱۴:۲۰:۵۰

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه امروز دوشنبه (۲۱ فروردین) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، ضمن تسلیت و تعزیت ایام شهادت مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین علی (ع) و گرامیداشت لیالی پرفضیلت قدر، در آستانه روز جهانی قدس به موضوع جنایت‌های رژیم موقت صهیونیستی پرداخت و اظهار کرد: این روز‌ها صهیونیست‌ها بر جنایت‌های خود در قدس شریف و بخش‌های دیگری از فلسطین افزوده‌اند و این جنایت افروزی نیز نه از روی قدرت که از روی ضعف و استیصال و درماندگی بواسطه مشکلات داخلی‌شان است؛ هر انسان منصفی چه مسلمان و چه غیرمسلمان با مشاهده جنایت‌های صهیونیست‌ها بر ماهیت نژادپرستانه و جنایتکارانه رژیم اسرائیل پی می‌برد؛ امیدواریم در نتیجه اقدامات و صلابت جبهه مقاومت، هر چه زودتر شاهد زوال این رژیم منحوس و کودک‌کش باشیم.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از صحبت های اژه ای را در ادامه می خوانید:

 

  • مستکبران برای آنکه علم و ثروت را کاملاً در انحصار خود دربیاورند، نخبگان سایر جوامع راشناسایی می‌کنند و چنانچه نتوانستند در جذب و مانع‌تراشی در کار و عمل آن‌ها موفق گردند، به از بین بردن آن‌ها مبادرت می‌ورزند.
  • دشمنان ملت ایران، چون با تولید علم و ثروت در کشور ما مخالف‌اند، دست به جنایت علیه دانشمندان هسته‌ای ما زدند؛ این دشمنان جنایت‌پیشه، می‌خواهند در مقابل خودکفایی ملل مستقل بایستند و آن‌ها را وابسته و ضعیف نگه دارند.
  • تمامی مراجع ذیربط قضایی  آمادگی لازم را برای همکاری و حمایت از اجرایی شدن سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی و مقولات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و موضوع حجاب را داشته باشند.
  • همگان باید خود را ملزم به قانونمداری و رعایت الزامات قانونی بدانیم و مواردی نیز که در این مقوله مرتبط با قوه قضاییه و سایر دستگاه‌هاست، با تدبیر و قوت انجام خواهد گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها