کد خبر: 605385
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۱۶:۴۲:۰۹
| |

پلیس فتا دو نفر را در رابطه با جشنواره شرط‌بندی در فضای مجازی بازداشت کرد

به گزارش رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت، دو نفر درخصوص تبلیغ جشنواره نوروز یشرط‌بندی در فضای مجازی دستگیر شدند.

پلیس فتا دو نفر را در رابطه با جشنواره شرط‌بندی در فضای مجازی بازداشت کرد
کد خبر: 605385
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۱۶:۴۲:۰۹

 سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر دعوت کاربران به سایت‌های قمار و شرط‌بندی توسط دو صفحه مطرح اینستاگرامی مجموعا با بیش از یک میلیون نفر دنبال‌کننده در فضای مجازی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، گودرزی گفت: پس از بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ تحقیقات سایبری خود را آغاز کردند و متوجه شدند تعداد دو صفحه معروف اینستاگرامی که در مجموع بیش از یک میلیون نفر دنبال‌کننده دارند، برخی کاربران فضای مجازی را تحت عنوان جشنواره نوروزی با تبلیغات فریبنده به سمت و سوی سایت‌های شرط‌بندی هدایت کرده و در ازای این کار مبالغ زیادی دریافت می‌کنند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: افسران سایبری پلیس فتا پایتخت پس از تحلیل مستندات جمع‌آوری‌شده و بررسی‌های اطلاعاتی و تخصصی، موفق شدند دو نفر از افراد اصلی گرداننده این صفحات اینستاگرامی را شناسایی و پس از طی تشریفات قضایی مجرمان را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کنند.

گودرزی تاکید کرد: مجرمان پس از انتقال به پلیس فتا و مشاهده ادله جمع‌آوری‌شده توسط پلیس، ضمن پذیرش بزه انتسابی انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را منفعت مالی عنوان کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها