کد خبر: 605080
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ۱۰:۲۴:۴۰
| |

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران:

گلایه‌های شهروندان در حوزه‌های حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری به‌حق است

یک عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: گلایه‌های شهروندان در حوزه‌های حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری به‌حق است.

گلایه‌های شهروندان در حوزه‌های حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری به‌حق است
کد خبر: 605080
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ۱۰:۲۴:۴۰

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که چرا با وجود تحقق بیش از صد درصدی درآمدهای شهرداری تهران در سال ۱۴۰۱، اهالی پایتخت در سال گذشته به صورت ملموس شاهد بهبود وضعیت ارائه خدمات توسط مدیریت شهری در زندگی خود نبودند، عنوان کرد: شهروندان تهرانی حق دارند که برای بهبود وضعیت حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری از شهرداری مطالبه‌گری کنند و گلایه آنها در این حوزه‌ها کاملا به‌حق است. اما اهالی پایتخت باید توجه داشته باشند که به نتیجه رسیدن برخی اقدامات زمان‌بر است که از جمله این اقدامات می‌توان به برنامه‌های حوزه فنی و عمرانی اشاره کرد که امیدواریم در سال جدید اتفاقات قابل توجهی در این حوزه رخ دهد. 

به گزارش ایلنا، وی در ادامه اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و وعده‌های شهرداری تهران، قرار است در سال ۱۴۰۲ پروژه‌هایی مثل بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراه امام رضا (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) و ... تکمیل شود تا مردم به صورت ملموس تغییراتی را در حوزه فنی و عمرانی پایتخت در زندگی خود احساس کنند. 

امانی با تاکید بر لزوم ارتقای سطح شفافیت در عملکردهای مالی شهرداری تهران بخصوص در زمینه پرداخت حقوق مدیران و پرسنل مدیریت شهری گفت: شورای شهر هم از گذشته مصوباتی را برای ارتقای سطح شفافیت در امور مالی شهرداری تهران داشته است و هم در برنامه چهارم مدیریت شهری و لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری که در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۱ به تصویب شورا رسید، مجددا بر لزوم رعایت اصل شفافیت و لزوم پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مدیریت شهری در چارچوب قوانین و مقررات تاکید شد. 

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: امیدواریم با توجه بیشتر مدیریت شهری پایتخت به رعایت اصل شفافیت، امسال حتی شاهد یک مورد ارائه گزارشی که باعث ناراحتی خاطر شهروندان شود، نباشیم و در سال ۱۴۰۲ همه پرداختی‌ها چه در شهرداری تهران و چه در شورای شهر به صورت دقیق در سامانه شفافیت بارگذاری شود و در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها