کد خبر: 604997
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۳ ۲۱:۱۵:۲۵
| |

نماینده بروجرد در مجلس:

کشف حجاب مقدمه بی‌بندوباری و برهنگی و بی قید و بند شدن انسان‌ها است

این نماینده مجلس اضافه کرد: شاهِ مملکت دزد بود و دزدی در ذات حکومت بود اما امروز رهبر نظام و خیل عظیمی از مدیران ارشد، ضد فساد و حامی حقیقی منافع مردم هستند.

کشف حجاب مقدمه بی‌بندوباری و برهنگی و بی قید و بند شدن انسان‌ها است
کد خبر: 604997
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۳ ۲۱:۱۵:۲۵

عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس گفت: کشف حجاب و زیر پا گذاشتن احکام الهی مقدمه ولنگاری و بی بندوباری و برهنگی و غایت آن، شکستن حریم خانه و فروپاشی خانواده و بی قید و بند شدن انسان ها نسبت به یکدیگر است.

به گزارش فارس، وی گفت: مبارزه با بی‌حجابی به معنای سکوت در برابر فسادهای اقتصادی و مسائل دیگر نیست و طرح این شبهه که بی حجابی را رها کن و برو اختلاسگران را درست کن، یک خدعه و فریب است. در زمان طاغوت که اهمیت به احکام الهی و شرع داده نمی‌شد اتفاقا اهمیت به منافع مردم هم داده نمی‌شد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: شاهِ مملکت دزد بود و دزدی در ذات حکومت بود اما امروز رهبر نظام و خیل عظیمی از مدیران ارشد، ضد فساد و حامی حقیقی منافع مردم هستند و البته دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی هم با دزدان و اختلاسگران برخورد می کنند و در نگاه نظام، حتما خیانت به بیت المال و مردم اعظم خیانت هاست اما دشمن نمی‌خواهد اینها دیده شوند.

گودرزی تصریح کرد: حاکمیت وظیفه دارد که با هر عاملی که به تباهی جامعه منجر می شود مقابله نماید و مجلس هم قطعا بی تفاوت نبوده و نیست.

وی گفت: مجلس در خصوص تعالی خانواده و همچنین مسئله حجاب ورود ارزشمندی داشته و حتما نسبت به کشف حجاب که بلای خانمان سوزِ کانون خانواده هاست بی تفاوت نبوده و نخواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها