سردار حبیب‌الله جان‌نثاری معاون تربیت و آموزش فراجا:

تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است

به گفته معاون تربیت و آموزش فراجا، بخش مهمی از تعالی رفتار پلیس یعنی ارتباط موثر و سازنده پلیس با مردم، عامل موفقیت پلیس در ماموریت‌ها خواهد بود.

تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است
کد خبر: 604524
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۰ ۱۶:۱۰:۴۳

سردار حبیب‌الله جان‌نثاری معاون تربیت و آموزش فراجا گفت: وظیفه همه ماست که در محل خدمت و حین ماموریت حضور موثر و تاثیرگذار داشته باشیم، چراکه رضایت خدا در گرو رضایت مردم است، اگر اقدامات ما در جامعه مثمر ثمر باشد و به نحو احسن اجرا شود علاوه بر مردم، خداوند متعال نیز از ما راضی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، معاون تربیت و آموزش فراجا ادامه داد: آنچه که باعث رضایت مردم می‌شود تلاش ما و به‌کارگیری توان و تجهیزات ما برای امنیت و آرامش مردم است، بنابراین باید همه ظرفیت‌ها و امکانات خود را به صورت جهادی پای کار بیاوریم تا گرهی از مشکلات مردم باز شود. 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نقش تعالی رفتار در نشان دادن وجه مناسب پلیس گفت: بخش مهمی از تعالی رفتار پلیس یعنی ارتباط موثر و سازنده پلیس با مردم، مردمی بودن و ایجاد اعتماد دوجانبه و محکم با مردم و به‌کارگیری ظرفیت‌های جامعه و هم‌افزایی با نهادهای مردمی و دولتی که عامل موفقیت پلیس در ماموریت‌ها خواهد بود.

جان‌نثاری درباره هدف برگزاری قرارگاه‌هایی نظیر قرارگاه نوروزی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری چنین قرارگاهی این است که بدانیم چطور می‌توانیم در جامعه حضور موثر و تاثیرگذار داشته باشیم و با این حضور، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آوریم. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها