کد خبر: 601484
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ۱۲:۴۰:۵۵
| |

سعیدی، امام جمعه قم:

حجاب یک الزام قانونی و مورد اتفاق آحاد جامعه است

از علائم منتظران و محبان امام این است که علاوه بر قلب پاک و عشق به امام زمان(عج) باید ظاهر آنان نیز آراسته به پوشش اسلامی باشد و چطور می‌شود که کسی پوشش اسلامی نداشته باشد و انتظار داشته باشد که امام به ایشان نگاه کند، حجاب یک الزام قانونی و مورد اتفاق آحاد جامعه است.

حجاب یک الزام قانونی و مورد اتفاق آحاد جامعه است
کد خبر: 601484
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ۱۲:۴۰:۵۵

سید محمد سعیدی، امام جمعه قم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس برگزار شد، با تاکید بر اینکه رعایت تقوا در عرصه‌های مختلف زندگی الزامی است، اظهار کرد: اینکه انسان در ارتباط با دیگران و برخی از صحنه‌ها، رعایت تقوا را انجام دهد اما در برخی از موارد یا نسبت به برخی از اشخاص تقوا نداشته باشد، مطلوب شارع نیست.

به گزارش فارس، بخش هایی از اظهارات سعیدی را در ادامه می خوانید:

  • مؤمنان باید به شدت از شوخی با احکام و مناسک دینی پرهیز کنند؛ در قرآن هم آمده است که اگر مشاهده می‌کنید گروهی آیات الهی را به تمسخر گرفته‌اند شما با آن‌ها ننشینید تا سخن آن‌ها تغییر کند در غیر این صورت شما هم با آنان یکی خواهید بود.
  • جدیت در شناسایی منشأ و ریشه‌های مسئله، دستگیری مباشران و مسببان اصلی، محاکمه جنایت‌کاران و اطلاع‌رسانی به موقع به مردم و همچنین عبرت‌گیری از اینگونه فتنه‌ها و تقویت پدافند غیرعامل با رویکرد افزایش مشارکت‌های مردمی برای مقابله با فتنه‌های آینده باید در دستور کار قرار گیرد.
  • از علائم منتظران و محبان امام این است که علاوه بر قلب پاک و عشق به امام زمان(عج) باید ظاهر آنان نیز آراسته به پوشش اسلامی باشد و چطور می‌شود که کسی پوشش اسلامی نداشته باشد و انتظار داشته باشد که امام به ایشان نگاه کند، حجاب یک الزام قانونی و مورد اتفاق آحاد جامعه است.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها