کد خبر: 600634
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۰۹:۲۳:۳۰
| |

واکنش مهدی چمران به مسمومیت دانش‌آموزان: برخی دلسوزی‌ها تعجب‌برانگیز است!

مهدی چمران گفت: حواشی در مدارس رخ داده و عده‌ای از دانش آموزان مسموم شدند و متاسفانه هنوز ریشه آنها اعلام نشده که امیدواریم دستگاه‌های امنیتی و آموزش و پرورش نتیجه بررسی‌های خود را اعلام کنند. متاسفانه در این میان برخی‌ها دلسوزی‌های تعجب برانگیزی می‌کنند.

واکنش مهدی چمران به مسمومیت دانش‌آموزان: برخی دلسوزی‌ها تعجب‌برانگیز است!
کد خبر: 600634
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۰۹:۲۳:۳۰

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به موضوع حوادث رخ داده در مدارس کشور و مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس گفت: حواشی در مدارس رخ داده و عده‌ای از دانش آموزان مسموم شدند و متاسفانه هنوز ریشه آنها اعلام نشده که امیدواریم دستگاه‌های امنیتی و آموزش و پرورش نتیجه بررسی‌های خود را اعلام کنند تا نگرانی به وجود آمده که متاسفانه عده‌ای در خارج کشور آن را تشدید می‌کنند پایان پذیرد و باعث نگرانی بیشتر خانواده‌ها و دانش آموزان نشود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: متاسفانه در این میان برخی‌ها دلسوزی‌های تعجب برانگیزی می‌کنند. دولت‌هایی همچون انگلستان که در جنگ جهانی ۱۰ میلیون نفر از جمعیت ما را به دلیل قحطی مصنوعی که به وجود آورده بودند، به کام مرگ کشاندند. همچنین در جنگ تحمیلی نیز با دادن سلاح شیمیایی به صدام فجایع بزرگی را رقم زدند به شکلی که هنوز در همین شورا افرادی هستند که آثار سلاح‌های شیمیایی را با خود حمل می‌کنند. در چنین شرایطی این افراد برای دانش آموزان ما در مدارس دلسوزی می‌کنند.

چمران تاکید کرد: اتفاقا تجربه نشان داده است هر گاه چنین دلسوزی‌هایی می‌کنند ریشه این کارها خودشان هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها