کد خبر: 599024
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۹:۱۶:۰۴
| |

بازدید رییس قوه قضاییه از خودروهای لوکس در انبارهای گمرک بوشهر

رئیس قوه قضائیه در هنگام بازدید از خودروهای ویژه راهسازی در انبارهای گمرک بوشهر به گفت‌وگوی مستقیم و بی‌واسطه با صاحبان این ماشین‌آلات پرداخت و در راستای رفع مشکلات و مسائل آنها دستورات مقتضی را صادر کرد.

بازدید رییس قوه قضاییه از خودروهای لوکس در انبارهای گمرک بوشهر
کد خبر: 599024
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۹:۱۶:۰۴

غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس دستگاه قضا در ادامه بازدید از انبارهای گمرک بوشهر از بخش نگهداری خودروهای لوکس این گمرک بازدید به عمل آورد؛ در این بخش بالغ بر ۹۷۶ دستگاه خودروی لوکس وجود داشت که ۲۲ دستگاه از آنها متروکه شده بودند و فقط ۹۰ دستگاه از آنها به سازمان اموال تملیکی گزارش شده بودند.

رییس دستگاه قضا، در ادامه بازدید از انبارهای گمرک بوشهر، از بخش نگهداری ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی در این گمرک بازدید به عمل آورد؛ بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین ویژه راه‌سازی که مستعمل شده بودند در این بخش نگهداری می‌شد که مشکل ترخیص آنها نیز ناظر بر عدم برخورداری از مجوز«کمیسیون ماده یک آیین‌نامه اجرایی مقررات صادرات و واردات در راستای حمایت از تولید» بود.

رئیس قوه قضائیه در هنگام بازدید از این بخش به گفت‌وگوی مستقیم و بی‌واسطه با صاحبان این ماشین‌آلات پرداخت و در راستای رفع مشکلات و مسائل آنها دستورات مقتضی را صادر کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها