کد خبر: 597577
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

گزارش روزنامه شهروند از وضعیت مردم در برف‌مانده کوهرنگ:

یک شهروند چلگردی: به اندازه دو روز دیگر نان در خانه داریم

حسین، اهل چلگرد می‌گوید: به اندازه دو روز دیگر نان در خانه داریم اما اگر این وضعیت ادامه پیداکند حتما با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شویم.

یک شهروند چلگردی: به اندازه دو روز دیگر نان در خانه داریم
کد خبر: 597577
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۱۷:۰۰:۰۰

روزنامه شهروند گزارشی از وضعیت شهرستان کوهرنگ و روستاهای آن که زیر برف مدفون شده‌اند، دارد.

به گزارش شهروند، حسین، اهل چلگرد است و 58ساله. می‌گوید تا به حال چنین برفی را در عمرش ندیده است. او و خانواده‌اش حدود سه روز است که در خانه گرفتار شده‌اند:«به اندازه دو روز دیگر نان در خانه داریم اما اگر این وضعیت ادامه پیداکند حتما با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شویم.»

در ادامه گزارش شهروند آمده است: صالحه هم می‌گوید:«از امروز که باران می‌آید ارتفاع برف کمتر شده است اما آب داخل خانه‌هایمان راه پیدا کرده است.» او هم هراسیده و می‌گوید:«در تمام 45سالیکه از خدا عمر گرفته‌ام چنین برفی ندیده بودم. باورم نمی‌شود این وضعیت را.»مادرش در روستای شیخ علی‌خان است. روستایی در یک منطقه کوهستانی کوهرنگ که مردمش مجبور شده‌اند به‌خاطر بارش برف خانه‌های نزدیک به کوه را تخلیه کنند. صالحه می‌گوید:«نگرانیم اما کاری از دست‌مان برنمی‌آید.مادرم می‌گفت تمام روستا زیر برف است و ریزش بهمن هم مردم را تهدید می‌کند، خدا خیر دهد هلال‌احمر را که به مردم اطلاع داد تا خانه‌های بهمن‌گیر را تخلیه کنند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها