هیچ گونه انسدادی در معابر پایتخت به دلیل بارش برف نداشته‌ایم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به بارش برف از شب گذشته، گفت: هیچ گونه انسدادی در معابر به دلیل بارش برف نداشته‌ایم و تردد در شهر در حال انجام است.

هیچ گونه انسدادی در معابر پایتخت به دلیل بارش برف نداشته‌ایم
کد خبر: 597324
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۰۹:۲۳:۴۲

 حسین نظری اظهار کرد: از  حدود ساعت ۲۲:۳۰ دیشب شروع بارش برف را داشتیم که در ساعات تقریبا یک بامداد شدت بارش بیشتر شد. دیشب همکاران بنده شب پرتلاشی را سپری کردند به طوری که تقریبا ۸ ساعت برفی را سپری کردیم که ۶ ساعت آن پر بارش بود. البته بارش در مناطق شمالی بیشتر بود. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: مناطق پایین دست به کمک مناطق شمالی آمدند و هیچ گونه مسدودی و انسداد معابر نداشته‌ایم و تردد در شهر در حال انجام است. 

نظری عنوان کرد:  بالغ بر ۱۱هزار نفر نیروی کارگری به همراه ۳۱۳ دستگاه ماشین آلات مکانیزه فعال و به خدمت رسانی مشغول هستند و همان طور که گفتم مناطق پایین دست که بارش کمتری داشتند به کمک مناطق شمالی آمدند. 

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، وی با بیان اینکه هماهنگی شهرداری و راهور در بازگشایی گره‌های ترافیکی حائز اهمیت است، افزود: از پلیس راهور به دلیل هم افزایی و همراهی که داشتند و همچنین همکاران شهرداری برای زحمات شان تشکر می کنم. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها