کد خبر: 596851
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۸:۱۰:۵۵
| |

علیرضا جعفری، مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران:

تهران قفل شد چون مردم برف‌بازی می‌کردند

علیرضا جعفری، مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: «پنج‌شنبه قبلی حجم تردد زیاد‌ بود و همه آمده بودند برف‌بازی و دمای هوا هم پایین بود. ما در دو نقطه در شهر مشکل داشتیم و عذرخواهی هم کردیم.»

تهران قفل شد چون مردم برف‌بازی می‌کردند
کد خبر: 596851
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۸:۱۰:۵۵

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران علت قفل شدن تهران در روزهای برفی را برف‌بازی مردم و همچنین کوتاهی شهرداری دانسته است.

به گزارش هم میهن، علیرضا جعفری، مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که علت مشکلات پنج‌شنبه گذشته در پایتخت و غافلگیری شهرداری تهران چه بود؟ تاکید کرد: «به دلیل برودت هوا برخی از معابر دچار یخ‌زدگی شد. تردد هم در معابر زیاد بود. ما هم گفتیم کوتاهی کرده‌ایم و عذرخواهی کردیم. نقصی در کارمان بود که هم ما عذرخواهی کردیم. بی‌سابقه‌ترین برف در سال‌های اخیر آمده است و با همکاری شهروندان تردد درست انجام می‌شود و شهروندان به دردسر نیفتادند. پنج‌شنبه قبلی حجم تردد زیاد‌ بود و همه آمده بودند برف‌بازی و دمای هوا هم پایین بود. ما در دو نقطه در شهر مشکل داشتیم و عذرخواهی هم کردیم.»

 جعفری در پاسخ به این سوال که چقدر کم‌تجربگی شهرداران نواحی و مناطق موجب بروز مشکل در شهر تهران شد؟ تاکید کرد: «این حرف‌ها را بگذاریم کنار. من بگویم فلانی بلد نبود؟ معاون خدمات شهری از ساعت دو بامداد آماده خدمت‌رسانی به مردم بود. پرسنل خدمات شهری از شب آماده‌باش بودند. شهردار تهران تا حدود سه صبح شهر را رصد کرده است. بگذارید شیرینی این کار به کام بچه‌ها بماند. دیگر دنبال پنج‌شنبه (هفته گذشته) نباشید. ما عذرخواهی کردیم.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها