کد خبر: 596177
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۲۰:۱۰:۲۷
| |

یک استاد دانشکده هنر می‌گوید

تعلیق دو استاد دانشگاه تهران

امیر مازیار استاد دانشکده علوم نظری و مطالعات عالی هنر دانشگاه تهران خبر داده عضویت او و همچنین کوروش گلناری استاد دیگر این دانشگاه در هیات علمی تعلیق شده‌ است.

تعلیق دو استاد دانشگاه تهران
کد خبر: 596177
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۲۰:۱۰:۲۷

امیر مازیار  استاد دانشکده علوم نظری و مطالعات عالی هنر دانشگاه تهران خبر داده عضویت او  و همچنین کوروش گلناری استاد دیگر این دانشگاه در هیات علمی تعلیق شده‌ است.

مازیار روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن در اینستاگرامش نامه تعلیقش را که به‌امضای رئیس دانشگاه هنررسیده، منتشر کرد.بنابر این حکم، او «از کلیه‌ ساحت‌های آموزشی و پژهشی تا زمان رسیدگی در مراکز ذیصلاح، محروم» شده است.

این استاد دانشگاه نوشت: «بر اساس اطلاعاتی که دارم کوروش گلناری عضو هیات علمی دانشگاه هنر و مدیر گروه مجسمه‌سازی هم تعلیق شده ‌است.»

او افزود: «برخی دیگر از همکاران نیز زیر فشارهای گوناگون، از جمله برای امضا یا نگارش نامه‌هایی قرار دارند، امری که در دیگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزشی و پژوهشی هم اتفاق افتاده ‌است.»

او به تداوم «روند بازنشستگی اجباری استادان» در دانشگاه آزاد نیز اشاره کرد و ادامه داد: «اخیرا دکتر موسی اکرمی عضو گروه فلسفه واحد علوم و تحقیقات بازنشسته شده‌» است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها