کد خبر: 595902
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۹:۵۰:۲۶
| |

۱۷هزارنفر در دوسال گذشته بازنشسته شده‌اند

جزئیات جذب ۲۵هزار نیرو در وزارت بهداشت؛ برگزاری آزمون، احتمالا تا پایان سال

سیف‌الله مرادی، مدیرکل منایع انسانی معاونت توسعه وزارت بهداشت، درباره جزئیات استخدام ۲۵ هزار نفر نیرو برای پروژه‌های تازه تاسیس وزارت بهداشت، گفته: در بحث استخدام ۲۵هزارنفر به نتیجه رسید و طبق سند جامع مدیریت نیروی انسانی برای ۱۰هزار تخت، قرار است به ازای هر تخت یک پرستار در قدم اول پیش‌بینی شود.

جزئیات جذب ۲۵هزار نیرو در وزارت بهداشت؛ برگزاری آزمون، احتمالا تا پایان سال
کد خبر: 595902
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۹:۵۰:۲۶

سیف‌الله مرادی، مدیرکل منایع انسانی معاونت توسعه وزارت بهداشت، درباره جزئیات استخدام ۲۵ هزار نفر نیرو برای پروژه‌های تازه تاسیس وزارت بهداشت، گفته: در بحث استخدام ۲۵هزارنفر به نتیجه رسید و طبق سند جامع مدیریت نیروی انسانی برای ۱۰هزار تخت، قرار است به ازای هر تخت یک پرستار در قدم اول پیش‌بینی شود.

به‌گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ما بر اساس سند در چیدمان نیروی انسانی پیش خواهیم رفت، گفت: از این ۲۵هزار نیروز ی جذب‌شده، ۱۱ هزار مربوط به بخش درمان، ۳۵۰۰نفر مربوط به فوریت‌های پزشکی و نزدیک به ۱۰هزار نفر هم برای بخش بهداشت است و تعداد اندکی هم برای بخش‌های دیگر در حال راه‌اندازی است.

وی گفت: در مرحله بعد قول دادند که خروجی‌های ما را پوشش دهند. یکی از مشکلات ما بازنشسته‌های ما است. در دو سال گذشته ۱۷ هزار بازنشسته داشتیم که باید تامین و جایگزین شوند.

مرادی با بیان اینکه بنابراین اولویت اول تامین نیروی مراکز جدید است، گفته: تلاش داریم که تا پایان سال یک مرحله آزمون داشته باشیم که اگر مجوز زودتر امضا شود، آمادگی برگزاری آزمون را داریم. اگر به سرعت کار جمع شود، اواخر اسفند یک مرحله آزمون خواهیم داشت، وگرنه به سال آینده موکول می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها