کد خبر: 595555
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۰۹:۴۲:۰۸
| |

انتقاد عضو شورای شهر از شهرداری تهران؛ شهرداری در حوزه حمل‌ونقل عمومی مردود شده

به گفته عضو شورای شهر تهران نمره شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی قابل قبول نیست و کمبود شدید این ناوگان نشانگر مدیریت نادرست است.

انتقاد عضو شورای شهر از شهرداری تهران؛ شهرداری در حوزه حمل‌ونقل عمومی مردود شده
کد خبر: 595555
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۰۹:۴۲:۰۸

علی اصغر قائمی، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به رونمایی از اتوبوس‌های جدید در شنبه‌های امید و افتخار و با اشاره به بکارگیری آنها گفت: اگر کارهای ما نمایشی باشد و اثر عملی از خود در کف جامعه نشان ندهد هرچه شنبه، یکشنبه، دوشنبه و هر روز هفته برنامه امید و افتخار اجرا کنیم بازهم نتیجه نخواهد داشت.

به گزارش مهر، وی با اشاره به افزایش بودجه حمل و نقل عمومی برای سال آینده اظهار کرد: اصرار شورای شهر برای اینکه در بودجه سال آینده قالبی برای حمل و نقل عمومی دیده شود نشان دهنده حساسیت ضرورت و توجه شورا به حمل و نقل است.

قائمی ادامه داد: انشاالله شهرداری تهران این اهتمام را داشته باشد که نمود خارجی تصمیماتش در زندگی روزمره مردم به مرحله ظهور برسد؛ اگر ون، تاکسی و اتوبوسی خریداری شده است باید حتماً به کف جامعه بیاید و تردد کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اتوبوس‌های که سایر شهرها توانسته‌اند آنها را خریداری کرده و وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خود کنند گفت: اعداد اتوبوس‌هایی که به شهرهای دیگر تخصیص داده می‌شود اگر مساوی با تعدادی که به تهران تخصیص داده شده هم باشد باز نمود صحیح و بروز بیشتری دارد.

وی افزود: تهران حجم نیاز بیشتری به اتوبوس‌ها دارد و هر چقدر هم که اتوبوس تزریق کنیم باز هم دیده نمی‌شود اما ریشه تفاوتی که تهران با سایر شهرها دارد در شیوه مدیریت است.

قائمی درباره نمره شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل عمومی گفت: شهرداری تهران تاکنون نمره قابل قبولی در حوزه حمل و نقل دریافت نکرده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: مگر آنکه شهرداری بتواند با اختیاراتی که در سال ۱۴۰۲ و در برنامه و بودجه برای آن دیده شده جبران عقب ماندگی خود را انجام دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها