کد خبر: 593350
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۱۹:۲۹:۳۵
| |

نشت گاز در نمازخانه یک مدرسه در ملایر باعث انفجار شد

نشت گاز، باعث انفجار در نمازخانه یکی از مدارس ملایر شد که به گفته مدیرآموزش و پرورش استان؛ هیچ دانش‌آموزی دچار آسیب دیدگی نشد اما خدمتکار مدرسه دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شد.

نشت گاز در نمازخانه یک مدرسه در ملایر باعث انفجار شد
کد خبر: 593350
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۱۹:۲۹:۳۵

نشت گاز شهری باعث انفجار در یکی از مدارس ملایر شد که در این حادثه خدمتکار مدرسه دچار صدمه و سوختگی شد، این حادثه در نمازخانه مدارس روی داده و به هیچ دانش‌آموزی صدمه وارد نشده است.

به گزارش فارس، اطلاعات تکمیلی این حادثه را از زبان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر بخوانیم؛  مهدی عابدینی‌نیا در این باره اظهار کرد: نشت گاز، باعث انفجار در نمازخانه یکی از مدارس ملایر شد.

وی با اشاره به اینکه نمازخانه دبیرستان علامه حلی دوره دوم متوسطه شهر ملایر ساعت ۸ و ۴۳ دقیقه صبح امروز-سه‌شنبه چهارم بهمن ماه بر اثر نشت گاز شهری دچار حادثه شد افزود: خوشبختانه این حادثه در زمانی اتفاق افتاد که هیچ یک از دانش‌آموزان در مدرسه حضور نداشتند.

عابدینی نیا عنوان کرد: نمازخانه مدرسه بیرون از محوطه  آموزشی و در حیاط احداث شده که با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی در محل، حادثه کنترل شد.

وی همچنین با اشاره به آسیب دیدگی خدمتکار مدرسه گفت: متاسفانه در این حادثه خدمتکار آموزشگاه به دلیل سرکشی از نمازخانه دچار آسیب‌دیدگی شد که به سرعت به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر افزود: آموزش و پرورش استان همدان و ملایر به جد پیگیر درمان این همکار عزیز هستند.

وی در پایان در خصوص دلیل این حادثه گفت: به گزارش اداره آتش نشانی شهرستان ملایر نیز علت حادثه، نشت گاز، اعلام شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها