کد خبر: 592991
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۸:۲۰:۴۷
| |

تذکر روزنامه جوان به دولت:

حال نظام تعلیم و تربیت کشور زمانی خوب می‌شود که به اندازه برجام نگرانش باشند

روزنامه جوان نوشت: تحصیل و درس خواندن در این روز‌ها تبدیل به یک غول چند سر شده‌ است. ضروری است تا دولت سیزدهم نگاه ویژه‌تری به نظام تعلیم و تربیت کشور داشته باشد.

حال نظام تعلیم و تربیت کشور زمانی خوب می‌شود که به اندازه برجام نگرانش باشند
کد خبر: 592991
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۸:۲۰:۴۷

روزنامه جوان در گزارشی از وضعیت نظام آموزشی در کشور انتقاد کرد و خطاب به دولت تذکر داد که نگاه ویژه‌تری در این زمینه داشته باشد.

به گزارش جوان، تحصیل و درس خواندن در این روز‌ها تبدیل به یک غول چند سر شده‌است. از مسیر دشوار پیدا کردن مدرسه مورد نظر و چالش‌های ثبت‌نام و پرداخت شهریه گرفته تا تأمین هزینه سرویس مدرسه، لباس فرم و تأمین لوازم تحریر و ابزار‌های هوشمند تماماً مواردی است که باید یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته شوند تا دانش‌آموز پایش به مدرسه برسد، اما اگر کرونا، سرما و آلودگی هوا اجازه دهند! در دو سال و نیم اخیر که کرونا مانع حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس بود یکی از دشوارترین ادوار تحصیلی نظام تعلیم و تربیت رقم خورد. جایی که آموزش مجازی باید به سرعت جایگزین آموزش حضوری می‌شد. به هر ترتیب این مهم اتفاق افتاد، اما نتایج آنطور که انتظار می‌رفت نشد.

این روزنامه در پایان تاکید کرده است: ضروری است تا دولت سیزدهم نگاه ویژه‌تری به نظام تعلیم و تربیت کشور داشته باشد و یک تفاوت اساسی در مدیریت این حوزه با سایر دولت‌ها ایجاد کند. به قول سیدمحمد بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش، حال نظام تعلیم و تربیت کشور زمانی خوب می‌شود که مسئولان به اندازه برجام نگرانش باشند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها