کد خبر: 592256
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

آلودگی هوای صدای روزنامه دولت را هم درآورد:

روز هوای پاک سمبلیک و تنها برای دریافت بودجه است!

روزنامه ایران نوشت: امروز در روز هوای پاک همچنان از ترددهای غیرضروری خودداری کنید، چرا که «هوای پاک» صرفاً یک روز سمبلیک در تقویم برای سازمان‌هایی است که می‌خواهند در قبال دریافت بودجه، برنامه‌های نمایشی برگزار کنند.

روز هوای پاک سمبلیک و تنها برای دریافت بودجه است!
کد خبر: 592256
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۹ ۱۹:۲۰:۰۰

آلودگی مداوم هوا صدای روزنامه دولت را هم درآورد و ایران امروز در گزارشی به بهانه روز ملی هوای پاک نوشت: امروز در روز هوای پاک از تردد غیرضروری خودداری کنید چون هوای پاک روز سمبلیک و تنها برای دریافت بودجه است!

به گزارش ایران، امروز در حالی روز ملی هوای پاک نامگذاری شده است که ما تهران‌نشین‌ها در این هفته برای سومین روز پیاپی، هوای آلوده تنفس می‌کنیم که شهرهای صنعتی نیز در کنار پایتخت از این معضل در امان نیستند. وزش باد و برف و بوران چند روز پیش اگرچه به ما یک وقفه کوتاه، برای نفس کشیدن داده بود، اما ظاهراً دوباره به مدار «مدیریت بادی» مسئولان برگشته‌ایم تا در سایه بودجه‌های میلیاردی، دعا کنند که باد بوزد وگرنه وضعیت بر همان پاشنه‌ای خواهد چرخید که سال‌هاست می‌چرخد! هواشناسی پیش‌بینی کرده است که امروز کمی از غلظت آلاینده‌ها کم شود، اما کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد، یک روز پاک که نه حتی سالم را هم برای تهران‌نشین‌ها رقم نخواهد زد.

روزنامه ایران سپس به کنایه نوشته است: پس امروز در روز هوای پاک همچنان از ترددهای غیرضروری خودداری کنید، چرا که «هوای پاک» صرفاً یک روز سمبلیک در تقویم برای سازمان‌هایی است که می‌خواهند در قبال دریافت بودجه، برنامه‌های نمایشی برگزار کنند که اگر این نبود حالا ما در سال 1401 همان روز «هوای پاکی» را جشن نمی‌گرفتیم که سال‌هاست به رنگ «پاک» در نیامده است!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها