کد خبر: 591984
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۰۹:۴۰:۲۳
| |

محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس:

وقتی فیش حقوقی مسئول دفتر چنین رقمی است، باید پرسید حق جلسات اعضای شورای شهر چقدر است؟

محمدحسن آصفری گفت: وقتی فیش حقوقی مسئول دفتر یک عضو شورا با چنین ارقامی منتشر می‌شود، جای این سوال وجود دارد که مگر مجموع حق جلسات خود عضو محترم شورای شهر در طول یک ماه چقدر است که مسئول دفتر ایشان، چنین مبلغی را به عنوان حقوق ماهانه دریافت می‌کرد؟

وقتی فیش حقوقی مسئول دفتر چنین رقمی است، باید پرسید حق جلسات اعضای شورای شهر چقدر است؟
کد خبر: 591984
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۰۹:۴۰:۲۳

محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ضمن استقبال از استعفای دختر عضو شورای شهر تهران و البته انتقاد از انتصاب این فرد به عنوان مسئول دفتر از ابتدای دوره ششم شورا تا کنون گفت: نمی‌دانم آقای چمران براساس چه قانونی گفته بودند که هر عضو شورا می‌تواند یک نفر را با خودش به شورای شهر بیاورد، چون شهرداری تهران آن‌قدر نیروی مازاد دارد که اعضای محترم شورای شهر می‌توانند یکی از همین نیروها را به عنوان رئیس دفتر خود انتخاب کنند.

به گزارش ایلنا، وی افزود: این که وقتی یک شخص مسئولیتی می‌گیرد و سریعا پسر، دختر، پسرخاله، دخترخاله، پسرعمو یا سایر بستگان خود را روی کار می‌آورد، نوعی تبعیض و بی عدالتی است.

وی در ادامه تاکید کرد: تکرار این گونه رفتارها غیر از این که مردم را نسبت به مسئولین بی‌اعتماد می‌کند و باعث گلایه‌مندی و اعتراض افکار عمومی می‌شود، هیچ حاصل دیگری ندارد و در ماجرای اخیر نیز به نظر می‌رسد حساسیت بالای افکار عمومی نقش مهمی در استعفای فرد مورد نظر از سمت خود داشت. 

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با بیان این که پرداخت حقوق بالا به فرزند یک عضو شورای شهر به هیچ وجه قابل قبول نبود، عنوان کرد: اعضای شورای شهر خودشان نباید هیچ حقوقی دریافت کنند و فقط می‌توانند مبالغی را به عنوان حق جلسه از شورا بگیرند. بنابراین وقتی فیش حقوقی مسئول دفتر یک عضو شورا با چنین ارقامی منتشر می‌شود، جای این سوال وجود دارد که مگر مجموع حق جلسات خود عضو محترم شورای شهر در طول یک ماه چقدر است که مسئول دفتر ایشان، چنین مبلغی را به عنوان حقوق ماهانه دریافت می‌کرد؟ 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها