کد خبر: 591160
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۲۱:۵۳:۱۲
| |

پیام امیرعبداللهیان در سالگرد شهادت دو تن از شهدای هسته‌ای ایران

وزیر امور خارجه در پیامی در سالروز شهادت مصطفی احمدی روشن و مسعود علیمحمدی شهدای هسته‌ای گفت: جوشش خون این دو شهید عزیز، انگیزه‌ مضاعفی برای جوانان نخبه کشور در استمرار جهاد علمی آنان و رسیدن به اهداف مهم علمی و خودکفایی کشور اسلامی خواهد بود.

پیام امیرعبداللهیان در سالگرد شهادت دو تن از شهدای هسته‌ای ایران
کد خبر: 591160
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۲۱:۵۳:۱۲

وزیر امور خارجه کشورمان در سالروز به شهادت رسیدن دو تن از نخبگان هسته‌ای ایران پیامی را منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، در متن پیام حسین امیرعبداللهیان آمده است:

سالگرد شهادت دو تن از دانشمندان برجسته هسته ای و نخبگان فداکار میهن اسلامی «شهید مصطفی احمدی روشن» و «شهید مسعود علیمحمدی» را به خانواده های معظم این دو شهید عزیز و ملت بزرگ ایران تسلیت و تهنیت عرض می کنیم.

این دو شهید عزیز چنان با عشق، نبوغ و اراده راسخ در عرصه پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور، مؤثر و خالصانه ظاهر شدند که اردوگاه استکبار و نظام سلطه، حضور این مجاهدان حوزه علم و فناوری در کشورمان را تاب نیاورد و به خیال خام خود برای جلوگیری از رسیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قله های استقلال علمی و هسته ای، جسم پاکشان را با شقاوت و ناجوانمردی آماج هجوم تروریست‌های مزدور و درمانده خود نمود.

انشاءالله جوشش خون این دو شهید عزیز، انگیزه‌ مضاعفی برای جوانان نخبه کشور در استمرار جهاد علمی آنان و رسیدن به اهداف مهم علمی و خودکفایی کشور اسلامی خواهد بود. بی شک شهادت این دو دانشمند گرانقدر، عزم ما را برای حمایت و یاری رساندن به تلاشگران عرصه فناوری و استقلال خواهی کشور و ملت ایران راسخ تر می‌سازد.

فرصت را مغتنم شمرده، یاد و خاطره شهیدان عزیز «رضائی نژاد»، «شهریاری» و «فخری زاده» و همه شهدای مسیر اعتلای توان علمی و فناوری کشور را گرامی می داریم و به ارواح طیبه این شهیدان و همه شهیدان سرافراز ایران اسلامی درود و سلام می‌فرستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها