کد خبر: 591110
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۹:۱۵:۰۸
| |

پاسخ یک روزنامه به اظهارات ضدپزشکی وزیر بهداشت؛ آقای عین‌اللهی! کشورهای دیگر پزشکان ایرانی را روی سر خود می‌گذارند

روزنامه جهان صنعت نوشت: برخلاف تصورات وزیر بهداشت پزشکان ایرانی نه تنها در کشورهای اروپایی و آمریکا بلکه در کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز خواهان زیادی دارند. کشورهای دیگر پزشکان ایرانی را روی سرشان می‌گذارند، زیرا آنها بهترین جراحان و متخصصان هستند.

پاسخ یک روزنامه به اظهارات ضدپزشکی وزیر بهداشت؛ آقای عین‌اللهی! کشورهای دیگر پزشکان ایرانی را روی سر خود می‌گذارند
کد خبر: 591110
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۹:۱۵:۰۸

روزنامه جهان صنعت به اظهارت اخیر وزیر بهداشت مبنی بر اینکه اگر پزشکان از ایران مهاجرت کنند در کشورهای دیگر به آنان کار نمی‌دهند اعتراض کرده  خطاب به او نوشته: کشورهای دیگر پزشکان ایرانی را روی سر خود می‌گذارند.

به گزارش جهان صنعت، در حالی وزیر بهداشت و درمان ادعا کرده که اگر کسی از جامعه پزشکی مهاجرت کند، در اروپا، آمریکا، کانادا و انگلیس به او اشتغال نمی‌دهند مگر اینکه کار دیگری انجام دهد که نه تنها پروفسور «مجید سمیعی» رییس جراحان مغز جهان در آلمان است بلکه طبق آمار ده‌ها هزار پزشک متخصص استاد بهترین دانشگاه‌های اروپا و آمریکا هستند و حتی مدیرعامل بسیاری از بیمارستان‌های معتبر سراسر جهان ایرانی هستند. 

این روزنامه در ادامه بن نقل از محمدمهدی قیامت، متخصص بیهوشی مراقبت‌های ویژه نوشته: برخلاف تصورات وزیر بهداشت پزشکان ایرانی نه تنها در کشورهای اروپایی و آمریکا بلکه در کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز خواهان زیادی دارند. کشورهای دیگر پزشکان ایرانی را روی سرشان می‌گذارند، زیرا آنها بهترین جراحان و متخصصان هستند. اگر تاکنون بسیاری از پزشکان مهاجرت نکردند و ماندند تنها به خاطر عرق ملی و خدمت به مردم کشور است. برخلاف تصور آقای وزیر اخیرا یک تیم پزشکی از گرگان در آلمان مستقر شده است و بعد از یک ماه در یکی از بیمارستان‌های معتبر آن کشور مشغول به کار شدند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها