کد خبر: 590405
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۸:۳۰:۲۰
| |

دنیای اقتصاد خبر داد؛

خرید و فروش سوالات کنکور با ارز دیجتال!

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در آستانه کنکور دی‌ماه، آخرین فرصت خرید سوالات کنکور است. به همان میزان هم فرصت تکذیب وجود دارد که سوالات لو نمی‌رود. سوالات کنکور که امسال در دو نوبت دی‌ماه و تیر ماه برگزار می‌شود، از ۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان در حال معامله است، آن هم با ارز دیجیتال.

خرید و فروش سوالات کنکور با ارز دیجتال!
کد خبر: 590405
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۸:۳۰:۲۰

روزنامه دنیای اقتصاد در گفت‌وگو با تعدادی از فروشندگان سوالات کنکور، برخی روش‌های تقلب در کنکور را افشا کرده است. 

به گزارش دنیای اقتصاد، در آستانه کنکور دی‌ماه، آخرین فرصت خرید سوالات کنکور است. به همان میزان هم فرصت تکذیب وجود دارد که سوالات لو نمی‌رود. سوالات کنکور که امسال در دو نوبت دی‌ماه و تیر ماه برگزار می‌شود، از ۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان در حال معامله است، آن هم با ارز دیجیتال.

در ادامه این گزارش آمده است: سال‌ها قبل، می‌گفتند طراحان سوالات کنکور و نهایی تا زمان امتحان در قرنطینه هستند، سوالات مهر و موم است و اصلا نمی‌توان به افشای آن حتی فکر کرد. حالا جریان متفاوت است. نه فقط سوالات امتحانات نهایی که سوالات کنکور همزمان با شروع امتحان منتشر می‌شود. فروشندگان برای اثبات راستی و درستی وعده و وعیدهای‌شان، اول سوالات امتحان نهایی را منتشر می‌کنند تا حرفه‌ای بودنشان را ثابت کنند و البته در کنار آن موضوع فروش سوالات کنکور را پیش می‌برند. در هر کانال فروش، تعدادی فیلم از سال‌های قبل و لحظه شروع کنکور منتشر شده که صداقت‌شان هم ثابت شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها