کد خبر: 589908
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۷:۲۸:۴۵
| |

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خبر داد؛

احتمال بارش برف در پایتخت/ هشدار سقوط بهمن برای کوهنوردان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: توصیه اکید مدیریت بحران اجتناب از کوهنوردی و قرار گرفتن در کوهستان است چراکه احتمال سقوط بهمن در مناطق مستعد وجود دارد.

احتمال بارش برف در پایتخت/ هشدار سقوط بهمن برای کوهنوردان
کد خبر: 589908
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۷:۲۸:۴۵

حامد یزدی مهر، عصر سه شنبه در حاشیه برگزاری میز خدمت که در فرمانداری دماوند برگزار شد به صحبت پرداخت.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با صدور هشدار زرد مدیریت بحران گفت: پیرو اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران و مه در استان تهران از اواخر وقت چهارشنبه ۱۴ تا صبح جمعه ۱۶ دی ماه، در ارتفاعات نیز در این مدت وزش باد شدید و کولاک پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود: مدیریت بحران در خصوص اختلال در سفرهای بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی و کاهش دید و لغزندگی به ویژه مسیرهای کوهستانی به همه مسافران و رانندگان هشدار می‌دهد.

وی تاکید کرد با اعلام هشدار زرد احتمال ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی وجود دارد.

یزدی مهر در ادامه با اشاره به احتمال آب گرفتگی محدود معابر و تأخیر پرواز و خسارت به کشاورزی اشاره کرد و افزود: از همه شهروندان می‌خواهیم تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند و کشاورزان نسبت به مراقبت از محصولات اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در پایان جهت وقوع وزش باد شدید و کولاک در ارتفاعات برای روز جمعه نیز هشدار داد و گفت: در این مواقع احتمال سقوط بهمن در مناطق مستعد وجود دارد و توصیه اکید مدیریت بحران اجتناب از کوهنوردی و قرار گرفتن در کوهستان است. مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در سطح استان برای روز شنبه اشاره کرد و عنوان داشت: از شهروندان می‌خواهیم با توجه به این پیش بینی از قرار گرفتن در زیر درختان فرسوده، سازه‌های موقت به دلیل احتمال ریزش و سقوط خودداری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها